0
Your Καλαθι
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο μετανεωτερικό σχολείο: προσδοκίες, προοπτικές, όρια
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς τη διδακτική τους ετοιμότητα
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αναδείξει:
Πρώτον, τον νέο ρόλο του εκπαιδευτικού και τη διδακτική του ετοιμότητα, όπως αυτή προκύπτει από τις απαιτήσεις του μετανεωτερικού σχολείου.
Δεύτερον, τη στάση των ενεργών εκπαιδευτικών απέναντι στον νέο ρόλο τους, ο οποίος τους καλεί να λειτουργούν ταυτόχρονα σε πλαίσιο νεωτερικού και μετανεωτερικού σχολείου.
Τρίτον, τη στροφή της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών κυρίως στην αλλαγή της εικόνας που οι εκπαιδευτικοί έχουν για το «καλό» μάθημα, τον «καλό» εκπαιδευτικό και το «καλό» σχολείο.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις