0
Your Καλαθι
Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση
Κωμωδία μονόπρακτη με μουσική και τραγούδια. Οι απατεώνες της Πρωτοχρονιάς: Βασισμένο στο διήγημα του Άντον Τσέχωφ "Απατεώνες κα
Περιγραφή
[...] Η συμμετοχή των μαθητών στη θεατρική παράσταση και σε άλλες μορφές θεατρικών εκδηλώσεων τους παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις ψυχο-πνευματικές και σωματικές τους δυνατότητες, να εξωτερικεύσουν τα αισθήματα και τα συναισθήματα τους, να εκφράσουν τον εσωτερικό τους κόσμο και να επικοινωνήσουν με το περιβάλλον τους. Κατ' αυτό τον τρόπο αποκτούν κοινωνικότητα και ψυχοπνευματική καλλιέργεια, σε απόλυτο συνδυασμό με τις αντίστοιχες γενικότερες επιδιώξεις αγωγής και παιδείας του συνολικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Οι θεατρικές δραστηριότητες των μαθητών, εκτός από το καθαρά παιδαγωγικό αποτέλεσμα, επιφέρουν και μια γενικότερη διεύρυνση των ορίων του Σχολείου προς ολόκληρο το κοινωνικό περιβάλλον, κάτι το οποίο άλλωστε αποτελεί ζητούμενο για το σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα.
Με τη συμμετοχή των γονέων και κηδεμόνων ως θεατών στην παράσταση σχολείου, ή την έξοδο της παράστασης στον περιβάλλοντα χώρο και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε οργανωμένες ή αυθόρμητες εκδηλώσεις πολιτισμού, φέρνει σε άμεση επαφή το σχολείο με την κοινωνία και αναπτύσσει τους διαύλους επαφής και επικοινωνίας των δύο μερών, τα οποία, παρά τις όποιες προθέσεις, παραμένουν έννοιες συχνά αφιστάμενες η μια από την άλλη.
Θόδωρος Γραμματάς, καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Αθηνών, στο γνωστικό αντικείμενο "Νεοελληνικό Θέατρο και Πολιτισμός".
"Από το βιβλίο "Το θέατρο στο σχολείο". Μέθοδοι διδασκαλίας και εφαρμογής, εκδόσεις "Ατραπός", Αθήνα, 2004.
Οι θεατρικές δραστηριότητες των μαθητών, εκτός από το καθαρά παιδαγωγικό αποτέλεσμα, επιφέρουν και μια γενικότερη διεύρυνση των ορίων του Σχολείου προς ολόκληρο το κοινωνικό περιβάλλον, κάτι το οποίο άλλωστε αποτελεί ζητούμενο για το σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα.
Με τη συμμετοχή των γονέων και κηδεμόνων ως θεατών στην παράσταση σχολείου, ή την έξοδο της παράστασης στον περιβάλλοντα χώρο και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε οργανωμένες ή αυθόρμητες εκδηλώσεις πολιτισμού, φέρνει σε άμεση επαφή το σχολείο με την κοινωνία και αναπτύσσει τους διαύλους επαφής και επικοινωνίας των δύο μερών, τα οποία, παρά τις όποιες προθέσεις, παραμένουν έννοιες συχνά αφιστάμενες η μια από την άλλη.
Θόδωρος Γραμματάς, καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Αθηνών, στο γνωστικό αντικείμενο "Νεοελληνικό Θέατρο και Πολιτισμός".
"Από το βιβλίο "Το θέατρο στο σχολείο". Μέθοδοι διδασκαλίας και εφαρμογής, εκδόσεις "Ατραπός", Αθήνα, 2004.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις