0
Your Καλαθι
Η κινηματογραφική αγορά στην Ελλάδα 1944-1999
Καταναλωτικά πρότυπα στην αγορά των κινηματογραφικών ταινιών στην Ελλάδα μετά το Β παγκόσμιο πόλεμο
Περιγραφή
Η παρούσα μελέτη επιτυγχάνει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, να συγκεντρώσει και να παρουσιάσει όλους εκείνους τους ποσοτικούς και ποιοτικούς παράγοντες που επιδρούν στην κατανάλωση του κινηματογράφου, να αναλύσει την διαχρονική εξέλιξη της εγχώριας κινηματογραφικής κατανάλωσης και να την συγκρίνει με τις διεθνείς τάσεις και πρακτικές, ποσδιορίζοντας με αυτό τον τρόπο τη δυναμική της και την προοπτική μακροπρόθεσμης ανάπτυξής της.
Συνοδεύεται από το συμπληρωματικό τεύχος Η Δυναμική της Κινηματογραφικής Βιομηχανίας στην Ελλάδα τον 21 αιώνα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις