0
Your Καλαθι
Συμβουλευτική και εκπαίδευση
Πρόλογος: Μαρία Μαλικιώση- Λοΐζου
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Στο διάβα της κοινωνικής εξέλιξης η εκπαίδευση λειτουργεί ως σταθερή αξία με υψηλό δείκτη πνευματικής ωφελιμότητας. Ο εκπαιδευτικός παράλληλα με το διδακτικό έργο που επιτελεί, συχνά –εντός του πλαισίου της ευρύτερης παιδευτικής του δράσης– καλείται να λειτουργήσει και ως πρώιμος σύμβουλος κατά την επικοινωνία του και αλληλεπίδραση προς τους διδασκόμενους. Ως ιδιαίτερη στόχευση, λοιπόν, του εκπαιδευτικού δε νοείται μόνο η πολυεπίπεδη θετικά προσανατολισμένη υποστηρικτική του παρουσία, αλλά και η ψυχοσυναισθηματική ενδυνάμωση και αρτίωση των μαθητών με τους οποίους συνεργάζεται. Ανεξάρτητα από το αν οι εκπαιδευόμενοι μαθητές είναι παιδιά, προέφηβοι ή έφηβοι, η παρουσία του εμπνευσμένου ή υποψιασμένου εκπαιδευτικού είναι εξόχως σημαίνουσα για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας και της στοχούμενης διά βίου ανάπτυξής τους. Ο παρών συλλογικός επιμερίζεται σε τέσσερεις διακριτές ενότητες και πραγματεύεται ευρύτερα θέματα που συνάπτονται με τη Συμβουλευτική και την Εκπαίδευση:
Α. Θεωρητικές προσεγγίσεις
α. Υπαρξιακή Συμβουλευτική
β. Φιλοσοφική Συμβουλευτική
γ. Συναισθηματική Νοημοσύνη & Συμβουλευτική
Β. Συμβουλευτική με εστίαση στον μαθητή
α. Συμβουλευτική και μετάβαση του μαθητή στο Πρότυπο Γυμνάσιο
β. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Συμβουλευτική
Γ. Συμβουλευτική με εστίαση στον μαθητή και δυσκολίες μάθησης
α. Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας & Συμβουλευτική
β. Δυσαριθμησία και Συμβουλευτική
Δ. Συμβουλευτική με εστίαση στον εκπαιδευτικό
α. Η ιδιότητα του εκπαιδευτικού ως Συμβούλου
β. Mentoring, Συμβουλευτική και Εκπαίδευση
γ. Συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη εκπαιδευτικών
δ. Αναζητώντας το καταλληλότερο πρόσωπο ως μέντορα εκπαιδευτικών
Α. Θεωρητικές προσεγγίσεις
α. Υπαρξιακή Συμβουλευτική
β. Φιλοσοφική Συμβουλευτική
γ. Συναισθηματική Νοημοσύνη & Συμβουλευτική
Β. Συμβουλευτική με εστίαση στον μαθητή
α. Συμβουλευτική και μετάβαση του μαθητή στο Πρότυπο Γυμνάσιο
β. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Συμβουλευτική
Γ. Συμβουλευτική με εστίαση στον μαθητή και δυσκολίες μάθησης
α. Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας & Συμβουλευτική
β. Δυσαριθμησία και Συμβουλευτική
Δ. Συμβουλευτική με εστίαση στον εκπαιδευτικό
α. Η ιδιότητα του εκπαιδευτικού ως Συμβούλου
β. Mentoring, Συμβουλευτική και Εκπαίδευση
γ. Συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη εκπαιδευτικών
δ. Αναζητώντας το καταλληλότερο πρόσωπο ως μέντορα εκπαιδευτικών
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις