0
Your Καλαθι
Περιγράφοντας την πρόοδο των μαθητών στο Σχολείο
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Τι θα συµβούλευες έναν εκπαιδευτικό που επιθυµεί να εφαρµόσει
την περιγραφική αξιολόγηση;
? Να ξεκινήσει πρώτα µε συστηµατική παρατήρηση και να καταγράφει παρατηρήσεις για κάθε µαθητή από την αρχή του τριµήνου /τετραµήνου.
? Οι σηµειώσεις που κρατάει να είναι λεπτοµερείς και να µην επαφίεται µόνο στην προφορική συµβολή του µαθητή. Πρέπει να αυξήσει και τις γραπτές δοκιµασίες, για να γνωρίζει τι µπορεί να κάνει κάθε µαθητής από µόνος του.
? Να προσπαθεί να είναι ειλικρινής µε τον εαυτό του και τα παιδιά.
? Χρειάζεται προσοχή στις διατυπώσεις, δηλαδή τις γραπτές παρατηρήσεις. Πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά κάθε παιδί σχετικά µε συµπεριφορές µέσα στην τάξη και εκτός. Επίσης, θέλει να είναι αποφασιστικός και αντικειµενικός, χωρίς να επηρεάζεται από τυχόν συνέπειες, όπως παράπονα από τον γονέα.
? Κατά τη συγγραφή της ΣΕΠ, να ελέγχει ταυτόχρονα τετράδια, γραπτά, διαγωνίσµατα, περιλήψεις και κάθε άλλο έργο του µαθητή που κρίνει, γιατί ακόµα κι αν νοµίζει ότι έχει εντοπίσει τις αδυναµίες του, όταν καλείται να τις παρουσιάσει γραπτώς, κατά τον έλεγχο εντοπίζει σηµεία που δεν είχε αρχικά σκεφτεί.
? Να οπλιστεί µε υποµονή και επιµονή.
? Να πιστεύει στον εαυτό του και τις αξίες του.
την περιγραφική αξιολόγηση;
? Να ξεκινήσει πρώτα µε συστηµατική παρατήρηση και να καταγράφει παρατηρήσεις για κάθε µαθητή από την αρχή του τριµήνου /τετραµήνου.
? Οι σηµειώσεις που κρατάει να είναι λεπτοµερείς και να µην επαφίεται µόνο στην προφορική συµβολή του µαθητή. Πρέπει να αυξήσει και τις γραπτές δοκιµασίες, για να γνωρίζει τι µπορεί να κάνει κάθε µαθητής από µόνος του.
? Να προσπαθεί να είναι ειλικρινής µε τον εαυτό του και τα παιδιά.
? Χρειάζεται προσοχή στις διατυπώσεις, δηλαδή τις γραπτές παρατηρήσεις. Πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά κάθε παιδί σχετικά µε συµπεριφορές µέσα στην τάξη και εκτός. Επίσης, θέλει να είναι αποφασιστικός και αντικειµενικός, χωρίς να επηρεάζεται από τυχόν συνέπειες, όπως παράπονα από τον γονέα.
? Κατά τη συγγραφή της ΣΕΠ, να ελέγχει ταυτόχρονα τετράδια, γραπτά, διαγωνίσµατα, περιλήψεις και κάθε άλλο έργο του µαθητή που κρίνει, γιατί ακόµα κι αν νοµίζει ότι έχει εντοπίσει τις αδυναµίες του, όταν καλείται να τις παρουσιάσει γραπτώς, κατά τον έλεγχο εντοπίζει σηµεία που δεν είχε αρχικά σκεφτεί.
? Να οπλιστεί µε υποµονή και επιµονή.
? Να πιστεύει στον εαυτό του και τις αξίες του.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις