0
Your Καλαθι
Στον θάλαμο των Μυθογράφφ
Μικρο-ιστορίες
Δεύτερη έκδοση (αναστοιχειοθετημένη)
Έκπτωση
40%
40%
Περιγραφή
Ο Πάνος Κουτρουμπούσης, υποστηριζόμενος από μιάν αλλοπρόσαλλη ορδή από πεθαμένους μπεκρήδες • ψυχοπαθείς και ψυχιάτρους • άθλιους εξωγήινους • Αιγύπτιους Φαραώ και μούμιες • συρρεαλιστές εγκληματίες • τον Βαν Γκόγκ • διαβολομηχανές • υπνοβάτες • βουνίσιους χωριάτες • τον Μεγαλέξανδρο και άλλους αρχαίους Έλληνες • βαμπίρους • λυκανθρώπους • βουδδιστές • τον Καραγκιόζη • τον εφευρέτη-πιλότο Μπέννεττ • ρινόκερους • στρατηγούς • βιβλιοπώλες • Μενιδιάτες • μοχθηρούς των κόμιξ • άστεγους ρακοσυλλέκτες • παιδεραστές • Γιαπωνέζους • τυραννόσαυρους και πτεροδάχτυλους • δίδυμους • κυτιοποιούς • τον Καπετάν ΚΔΩΑ • τον Μουλάρ • ανθρωποφάγους • μανούλια • ξεβράκωτους • τρομοκράτες • παρατημένα μωρά • κουρσάρους • το τέρας του Φραγκεστάιν και πολλούς άλλους μέχρι και απλούς ανθρώπους, σε μια ακόμη απεγνωσμένη προσπάθεια να εκπορθήσει το απόρθητο φρούριο ή τουλάχιστον να αναχαιτήσει την ανελέητη προέλαση των…
[…]και είχεν το όνομα Γριφουργός αφού αρώταγε τους οχτρούς του άλυτους γρίφους και στη στιγμή της απορίας τους εσούβλιζεν εις την καρδίαν με μαχαιρίδιο βελονάτο. Αρώτηξεν λοιπόν με σαρκασμό·
Τι είν’ αυτό που δεν πεινά,
Την νύχταν μαγειρεύει,
Τον αριθμόν του δεν ξεχνά,
Κι ο,τι δεν δεί γυρεύει;
ο Αλέξανδρος δε σκέψιν δεν έδωσεν παρά έδωσεν μιάν και τον κατάκοψε με το σπαθί.
«Ο Μεγαλέξανδρος στον Αλλόκοσμο»
Καμιά φορά [ο Νίκος Ελλενίκος] κατέληγε σ’ ένα μισοθαμμένο ισόγειο προς την πλατεία Μοσάντ όπου είχαν φασματονευρονικές παραστάσεις κι έδειχναν από πάντα τα ίδια δύο έργα, «Κάρλος δε Δολοφόνος» και «Ξιφομάχεν Κονταρομάχεν».
«Ο Άνθρωπος που Αγόρασε την Αμερικανική Αγορά»
[…] η μία αυθαιρεσία εξηγεί την άλλη, υπογραμμίζοντας έμμεσα τον αινιγματικό όσο και αυτόνομο χαρακτήρα του έργου.
Ζ. Ι. Σιαφλέκης, Σύγκριση
[…] προφανώς ο Κουτρουμπούσης έχει διασώσει τους χυμούς ενός είδους πολύ προσωπικής «λαικότροπης» τέχνης, της οποίας η μυθολογία αναζητάει τα υλικά της στις πιο παράδοξες περιοχές του φανταστικού […]
[…] διδάγματα πραγματικά ιδιοφυή κι αναπάντεχα που επικρέμονται απειλητικά πάνω απ' τον αναγνώστη […] δεν μοιάζουν με τίποτα που να έχουμε διαβάσει […] χιούμορ σουρρεαλιστικό και τρομακτικό, πέρα από κάθε φαντασία […].
Ευγένιος Αρανίτσης, Πρωινή και Ελευθεροτυπία
[…]και είχεν το όνομα Γριφουργός αφού αρώταγε τους οχτρούς του άλυτους γρίφους και στη στιγμή της απορίας τους εσούβλιζεν εις την καρδίαν με μαχαιρίδιο βελονάτο. Αρώτηξεν λοιπόν με σαρκασμό·
Τι είν’ αυτό που δεν πεινά,
Την νύχταν μαγειρεύει,
Τον αριθμόν του δεν ξεχνά,
Κι ο,τι δεν δεί γυρεύει;
ο Αλέξανδρος δε σκέψιν δεν έδωσεν παρά έδωσεν μιάν και τον κατάκοψε με το σπαθί.
«Ο Μεγαλέξανδρος στον Αλλόκοσμο»
Καμιά φορά [ο Νίκος Ελλενίκος] κατέληγε σ’ ένα μισοθαμμένο ισόγειο προς την πλατεία Μοσάντ όπου είχαν φασματονευρονικές παραστάσεις κι έδειχναν από πάντα τα ίδια δύο έργα, «Κάρλος δε Δολοφόνος» και «Ξιφομάχεν Κονταρομάχεν».
«Ο Άνθρωπος που Αγόρασε την Αμερικανική Αγορά»
[…] η μία αυθαιρεσία εξηγεί την άλλη, υπογραμμίζοντας έμμεσα τον αινιγματικό όσο και αυτόνομο χαρακτήρα του έργου.
Ζ. Ι. Σιαφλέκης, Σύγκριση
[…] προφανώς ο Κουτρουμπούσης έχει διασώσει τους χυμούς ενός είδους πολύ προσωπικής «λαικότροπης» τέχνης, της οποίας η μυθολογία αναζητάει τα υλικά της στις πιο παράδοξες περιοχές του φανταστικού […]
[…] διδάγματα πραγματικά ιδιοφυή κι αναπάντεχα που επικρέμονται απειλητικά πάνω απ' τον αναγνώστη […] δεν μοιάζουν με τίποτα που να έχουμε διαβάσει […] χιούμορ σουρρεαλιστικό και τρομακτικό, πέρα από κάθε φαντασία […].
Ευγένιος Αρανίτσης, Πρωινή και Ελευθεροτυπία
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις