0
Your Καλαθι
Η γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού της προσχολικής ηλικίας και η τηλεόραση
Περιγραφή
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
Πρόλογος
Εισαγωγή
Θεωρίες μάθησης της γλώσσας
Η ανάπτυξη της γλώσσας των παιδιών
Παιδί και τηλεόραση
Επιδράσεις της οικογένειας
Η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας
Ανάλυση δεδομένων και συμπεράσματα
Παραρτήματα
Βιβλιογραφία
Ευρετήριο ονομάτων
Στόχος της μελέτης αυτής είναι να διερευνήσει αν και ως ποιο βαθμό κάποια συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα επηρεάζουν την εξέλιξη της γλωσσικής ανάπτυξης του παιδιού. Ειδικότερα εξετάζει τη γλωσσική ανάπτυξη σε σχέση με το συνολικό χρόνο παρακολούθησης ορισμένων τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Διερευνήθηκε επίσης ο ρόλος της μητέρας σε μια τέτοια διαδικασία, δηλαδή εξετάστηκε η γλωσσική ικανότητα του παιδιού σε συνάρτηση με το μορφωτικό επίπεδο της μητέρας.
Η μελέτη αυτή αποτελεί τον καρπό έρευνας που έγινε σε 82 παιδιά της προσχολικής ηλικίας σε δημόσια νηπιαγωγεία του λεκανοπεδίου της Αττικής με τη βοήθεια ομάδας έρευνας.
Αναλυτικά στο βιβλίο αυτό αναπτύσσονται τα θέματα: Θεωρίες μάθησης της γλώσσας των παιδιών, Παιδί και τηλεόραση, Επιδράσεις της οικογένειας, καθώς επίσης και η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρετνας και τα σχετικά συμπεράσματα. Τέλος υπάρχουν απομαγνητοφωνημένα δείγματα ερωτηματολογίων παιδιών καθώς και τηλεοπτικών εκπομπών.
Πρόλογος
Εισαγωγή
Θεωρίες μάθησης της γλώσσας
Η ανάπτυξη της γλώσσας των παιδιών
Παιδί και τηλεόραση
Επιδράσεις της οικογένειας
Η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας
Ανάλυση δεδομένων και συμπεράσματα
Παραρτήματα
Βιβλιογραφία
Ευρετήριο ονομάτων
Στόχος της μελέτης αυτής είναι να διερευνήσει αν και ως ποιο βαθμό κάποια συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα επηρεάζουν την εξέλιξη της γλωσσικής ανάπτυξης του παιδιού. Ειδικότερα εξετάζει τη γλωσσική ανάπτυξη σε σχέση με το συνολικό χρόνο παρακολούθησης ορισμένων τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Διερευνήθηκε επίσης ο ρόλος της μητέρας σε μια τέτοια διαδικασία, δηλαδή εξετάστηκε η γλωσσική ικανότητα του παιδιού σε συνάρτηση με το μορφωτικό επίπεδο της μητέρας.
Η μελέτη αυτή αποτελεί τον καρπό έρευνας που έγινε σε 82 παιδιά της προσχολικής ηλικίας σε δημόσια νηπιαγωγεία του λεκανοπεδίου της Αττικής με τη βοήθεια ομάδας έρευνας.
Αναλυτικά στο βιβλίο αυτό αναπτύσσονται τα θέματα: Θεωρίες μάθησης της γλώσσας των παιδιών, Παιδί και τηλεόραση, Επιδράσεις της οικογένειας, καθώς επίσης και η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρετνας και τα σχετικά συμπεράσματα. Τέλος υπάρχουν απομαγνητοφωνημένα δείγματα ερωτηματολογίων παιδιών καθώς και τηλεοπτικών εκπομπών.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις