0
Your Καλαθι
Οι κοινωνικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση
Περιγραφή
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
ΜΕΡΟΣ Α΄: ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Απόκτηση πολιτισμικών στοιχείων μέσω παραγόντων κοινωνικοποίησης
Η οικογένεια
Η ομάδα ομηλίκων
Σχολεία
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης
ΜΕΡΟΣ Β: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ανάπτυξη της κατανόησης της πολιτικής κοινωνικοποίησης
Η ανάπτυξη της κατανόησης της οικονομίας και οικονομικών θεμάτων
Η ανάπτυξη της κατανόησης της ιστορίας και του χρόνου
Η ανάπτυξη της κατανόησης της γεωγραφίας
Κοινωνική παράμετρος - Κατανόηση κοινωνικού περιεχομένου
Πολιτική παράμετρος - Κατανόηση πολιτικού περιεχομένου
Οικονομική παράμετρος - Κατανόηση οικονομικού περιεχομένου
Ιστορική παράμετρος - Κατανόηση ιστορικού περιεχομένου
Γεωγραφική παράμετρος - Κατανόηση γεωγραφικού περιεχομένου
ΜΕΡΟΣ Γ: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Κοινωνικές επιστήμες1
Κοινωνικές επιστήμες 2
Κοινωνικές επιστήμες 3
Κοινωνικές επιστήμες 4
Κοινωνικές επιστήμες 5
Κοινωνικές επιστήμες 6
Κοινωνικές επιστήμες 7
Κοινωνικές επιστήμες 8
Κοινωνικές επιστήμες 9
Κοινωνικές επιστήμες 10
Κοινωνικές επιστήμες 11
Κοινωνικές επιστήμες 12
Κοινωνικές επιστήμες 13
Κοινωνικές επιστήμες 14
Κοινωνικές επιστήμες 15
Κοινωνικές επιστήμες 16
Κοινωνικές επιστήμες 17
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
Βιβλιογραφία
Τα προγράμματα κοινωνικών επιστημών έχουν ως βάση το παιδί, την ανάπτυξή του ως άτομο καθώς και ως μέλος μιας οικογενείας, μέλος μιας πολιτισμικής ομάδας, μιας σχολικής τάξης, μιας κοινότητας και, τέλος, μέλος μιας ευρύτερης κοινωνίας, ενός κόσμου. Διαμέσου αυτών των προγραμμάτων, το παιδί του νηπιαγωγείου υποβοηθείται στην κατανόηση του εαυτού του, στην ενδυνάμωση των κοινωνικών του σχέσεων με τους άλλους συμμαθητές της τάξης και του σχολείου και αποκτά γνώσεις, δεξιότητες, αξίες που είναι απαραίτητες για τη συμμετοχή του στο δημοκρατικό τρόπο ζωής. Τα προγράμματα των κοινωνικών επιστημών απαιτούν την ενεργό συμμετοχή του παιδιού και είναι με εξελικτικό τρόπο αναπτυξιακά. Ευνοούν τη διερεύνηση και ανακάλυψη των διαφόρων θεμάτων, τα οποία υποκινούν το παιδί να δράσει και να σκεφτεί πάνω σε κοινωνικά θέματα.
ΜΕΡΟΣ Α΄: ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Απόκτηση πολιτισμικών στοιχείων μέσω παραγόντων κοινωνικοποίησης
Η οικογένεια
Η ομάδα ομηλίκων
Σχολεία
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης
ΜΕΡΟΣ Β: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ανάπτυξη της κατανόησης της πολιτικής κοινωνικοποίησης
Η ανάπτυξη της κατανόησης της οικονομίας και οικονομικών θεμάτων
Η ανάπτυξη της κατανόησης της ιστορίας και του χρόνου
Η ανάπτυξη της κατανόησης της γεωγραφίας
Κοινωνική παράμετρος - Κατανόηση κοινωνικού περιεχομένου
Πολιτική παράμετρος - Κατανόηση πολιτικού περιεχομένου
Οικονομική παράμετρος - Κατανόηση οικονομικού περιεχομένου
Ιστορική παράμετρος - Κατανόηση ιστορικού περιεχομένου
Γεωγραφική παράμετρος - Κατανόηση γεωγραφικού περιεχομένου
ΜΕΡΟΣ Γ: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Κοινωνικές επιστήμες1
Κοινωνικές επιστήμες 2
Κοινωνικές επιστήμες 3
Κοινωνικές επιστήμες 4
Κοινωνικές επιστήμες 5
Κοινωνικές επιστήμες 6
Κοινωνικές επιστήμες 7
Κοινωνικές επιστήμες 8
Κοινωνικές επιστήμες 9
Κοινωνικές επιστήμες 10
Κοινωνικές επιστήμες 11
Κοινωνικές επιστήμες 12
Κοινωνικές επιστήμες 13
Κοινωνικές επιστήμες 14
Κοινωνικές επιστήμες 15
Κοινωνικές επιστήμες 16
Κοινωνικές επιστήμες 17
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
Βιβλιογραφία
Τα προγράμματα κοινωνικών επιστημών έχουν ως βάση το παιδί, την ανάπτυξή του ως άτομο καθώς και ως μέλος μιας οικογενείας, μέλος μιας πολιτισμικής ομάδας, μιας σχολικής τάξης, μιας κοινότητας και, τέλος, μέλος μιας ευρύτερης κοινωνίας, ενός κόσμου. Διαμέσου αυτών των προγραμμάτων, το παιδί του νηπιαγωγείου υποβοηθείται στην κατανόηση του εαυτού του, στην ενδυνάμωση των κοινωνικών του σχέσεων με τους άλλους συμμαθητές της τάξης και του σχολείου και αποκτά γνώσεις, δεξιότητες, αξίες που είναι απαραίτητες για τη συμμετοχή του στο δημοκρατικό τρόπο ζωής. Τα προγράμματα των κοινωνικών επιστημών απαιτούν την ενεργό συμμετοχή του παιδιού και είναι με εξελικτικό τρόπο αναπτυξιακά. Ευνοούν τη διερεύνηση και ανακάλυψη των διαφόρων θεμάτων, τα οποία υποκινούν το παιδί να δράσει και να σκεφτεί πάνω σε κοινωνικά θέματα.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις