Η καινοτομία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 40.00
30.00
Τιμή Πρωτοπορίας
+
355328
Σελίδες:312
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2012
ISBN:9789602729298
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

ο βιβλίο "Η καινοτομία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις" καλύπτει διεξοδικά θέματα που αφορούν στην καινοτομία, όπως: 1. H έννοια και τα θεωρητικά μοντέλα ανάπτυξης της καινοτομίας, 2. Στρατηγικές καινοτομίας και καινοτομία μάρκετινγκ, 3. Ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, 4. Τεχνολογική καινοτομία, 5. Διαχείριση της γνώσης και καινοτομία, 6. Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και καινοτομία, 7. Καινοτομία στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, 8. Επιστημονικά Πάρκα και θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων, 9. Πολιτικές καινοτομικής ανάπτυξης και 10. Η καινοτομία στην Ελλάδα, Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία.

Ο σκοπός του παρόντος εγχειριδίου είναι να επισημάνει τις πολιτικές, στρατηγικές, διαδικασίες και μεθόδους σχεδιασμού, ανάπτυξης και εφαρμογής της καινοτομίας, στοχεύοντας στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και οργανισμών.

Το έργο συμβάλει ουσιαστικά στη βαθύτερη κατανόηση των αιτίων της χαμηλής ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων / οργανισμών και εν γένει της χώρας μας, καθώς, επίσης και στην χάραξη ορθών πολιτικών και στρατηγικών για την ενίσχυσή της.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!