Στρατηγική και τεχνική της διαφήμισης

Από τη σκοπιά των επιστημών της συμπεριφοράς
45167
Συγγραφέας: Kroeber-Riel, Werner
Σελίδες:378
Μεταφραστής:ΖΕΡΒΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/1998
ISBN:9789603445982


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή


Οι αντιλήψεις των ανθρώπων για τη διαφήμιση πάντα περιβάλλονταν από μύθους. Και οι μύθοι δημιουργούνται από την προσπάθεια του ανθρώπου να εξηγήσει το λόγο της έκτασης που έχει πάρει η επίδραση της διαφήμισης στους ανθρώπους, και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Τα δυο απόψεις που διίστανται, όσον αφορά τις επιδράσεις της διαφήμισης και την θετική ή αρνητική της χρησιμότητα ως σωστά μέσα προβολής των καταναλωτικών αγαθών, εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!