Ο μυστικός κόσμος των αγορών

Πώς αγοράζουν οι επαγγελματίες αγοραστές
Έκπτωση
25%
Τιμή Εκδότη: 9.95
7.46
Τιμή Πρωτοπορίας
+
408861
Συγγραφέας: Ξενάκης, Άγγελος
Εκδόσεις: Δίαυλος
Σελίδες:181
Ημερομηνία Έκδοσης:07/11/2014
ISBN:9789605313296
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή

Ποιους αφορά το βιβλίο;

Αφορά όλους όσους ασχολούνται με το χονδρικό ή το λιανικό εμπόριο.

Τους επαγγελματίας αγοραστές και όσους θα ήθελαν να ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα

Τους καταστηματάρχες και τους υπεύθυνους καταστημάτων λιανικής πώλησης που επιθυμούν να μάθουν πως τα μυστικά των επαγγελματιών αγοραστών μπορούν να εφαρμοστούν στις μικρές επιχειρήσεις έτσι ώστε να αυξήσουν την κερδοφορία τους; Πως απλές τεχνικές Μarketing και Category management Μπορούν να βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση.

Τους πωλητές που θέλουν να ξέρουν πως σκέφτονται, πως οργανώνονται αλλά και πως αξιολογούν τις εταιρείες , τα προϊόντα αλλά και τους ίδιους, οι επαγγελματίες αγοραστές, έτσι ώστε να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα στις πωλήσεις τους

Τι δεν είναι ο «Μυστικός κόσμος των αγορών»;

Δεν πρόκειται ακόμα για ένα βιβλίο που αναλύει απλά ένα επάγγελμα, χωρίς να προσφέρει αληθινή γνώση και πρακτική εφαρμογή.

Τι είναι ο «Μυστικός κόσμος των αγορών»;

Ο μυστικός κόσμος των αγορών σας προσφέρει πρόσβαση μέσα στα γραφεία των αγοραστών, στην οργάνωση, στην καθημερινότητα, στον τρόπο προετοιμασίας, στα εργαλεία που χρησιμοποιούν, αλλά πιο σημαντικά στον τρόπο σκέψης και στοχοποίησης που έχουν οι αγοραστές. Το παρόν βιβλίο θα διευρύνει εμπορικά το οπτικό σας πεδίο.

Πως γράφτηκε αυτό το βιβλίο;

Το γεγονός ότι δεν είχα έναν επαγγελματικό μέντορα και ένα πολύτιμο βοήθημα όπως αυτό το βιβλίο, είχε σαν αποτέλεσμα να με εμπνεύσει να βοηθήσω όλους εκείνους τους επαγγελματίες, με το να δημιουργήσω ένα εμπορικό βοήθημα στο οποίο θα μπορούν να ανατρέξουν ανά πάσα στιγμή.

Έτσι μου ήρθε η καταπληκτική ιδέα να ξεκινήσω να κρατάω σημειώσεις σε μικρά χαρτάκια «post-it» τι ακριβώς κάνω καθημερινά ως διευθυντής αγορών και αγοραστής. Κρατούσα από λίγες σημειώσεις κάθε μέρα και τοποθετούσα αυτήν την πολύτιμη γνώση σε χαρτί. Το έκανα κάθε μέρα για 6 μήνες.

Έτσι μάζεψα πολύτιμες πληροφορίες από τον μυστικό κόσμο των αγορών. Πληροφορίες που και εμένα με βοήθησαν να γίνω καλύτερος επαγγελματίας. Αυτός ο τρόπος της καθημερινής αποτύπωσης εργασίας ήταν και η καλύτερη μέθοδος ώστε να μπορέσουν να αποκαλυφτούν όλες εκείνες οι λεπτομέρειες που κάνουν αυτό το βιβλίο μοναδικό.

Τώρα πλέον, έχοντας όλη αυτήν την πείρα και τη γνώση στα χέρια μου, οφείλω μέσα από αυτό το βιβλίο να βοηθήσω όλους εκείνους τους αγοραστές, τους καταστηματάρχες και τους πωλητές να επιτύχουν το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατό κόπο. Θα ήταν τελείως ανόητο από μεριάς μου, να κρατήσω αυτή τη γνώση κρυφή όταν ξέρω ότι κανένας επαγγελματίας αγοραστής δεν έχει αποκαλύψει ποτέ τα καθημερινά μυστικά του μέσα από το χώρο εργασίας του. Γνώση μέσα από τα ίδια τα γραφεία των αγοραστών.
Πλέον μπορείτε να πάρετε ένα πιο σύντομο δρόμο ώστε 14 χρόνια εμπειρίας πάνω στις αγορές αποτυπωμένα σε αυτό το βιβλίο να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε καλύτερα τις αγορές και τις πωλήσεις σας. Είναι αλήθεια ότι μόνο με λίγα Ευρώ που κοστίζει το βιβλίο, θα μάθετε πράγματα που δεν μπορείτε να μάθετε από κανένα πανεπιστήμιο, καμία σχολή και οποιοδήποτε σεμινάριο. Γνώση στον μυστικό κόσμο των αγοραστών, γνώση μοναδική ως συγγραφικό έργο, που δεν υπάρχει πουθενά αλλού , ανεξαρτήτως οποιασδήποτε χρηματικής αμοιβής. Το βιβλίο αυτό είναι
μοναδικό στο είδος του με απλοϊκούς όρους για να είναι κατανοητό από όλους.

Κάποια σημαντικά ερωτήματα που απαντώνται σε αυτό το βιβλίο
- Τι είναι το τμήμα των αγορών
- Πως λειτουργεί το τμήμα των αγορών σε σχέση με τα άλλα τμήματα της επιχείρησης
- Πως ξεχωρίζονται οι ψυχολογικές από τις φυσιολογικές ανάγκες
- Πως γίνεται η διαπραγμάτευση
- Τι ερωτήματα θα πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας την ώρα της διαπραγμάτευσης - Πως να αποφύγετε την κακή αγορά
- Πως επηρεάζει η έννοια του χώρου και του χρόνου το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης
- Πως κλείνονται οι συμφωνίες
- Πως αυξάνεται η κερδοφορία σε ήδη κλειστές συμφωνίες
- Πως να βρείτε εναλλακτικές παροχές για να αυξήσετε τις παροχές της συμφωνία σας
- Πως χρησιμοποιείται το marketing και οι πωλήσεις για καλύτερες συμφωνίες
- Πως να βρείτε τρόπους να κερδίσετε περισσότερα
- Ποια είναι τα εργαλεία που έχουν οι αγοραστές στα χέρια τους για να πετυχαίνουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα
- Πως τα μικρά καταστήματα και οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό των μεγαλύτερων επιχειρήσεων του κλάδου των λιανικών πωλήσεων αναπτύσσοντας το μερίδιό αγοράς στην περιοχή τους
- Πως να ξεπεράσετε δυσεπίλυτα προβλήματα και να χρησιμοποιήσετε εναλλακτικούς τρόπους αγοράς
- Πως στοχοποιούνται οι αγοραστές με στόχο την αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!