0
Your Καλαθι
Το όνειρο της Ζέλμα
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Τι κάνει κανείς όταν γνωρίζει την τελευταία μέρα της ζωής του; Τρεις φορές ένα σπάνιο ζώο εμφανίστηκε στα όνειρα της Ζέλμα και κάποιος συγχωριανός της πέθανε. Τώρα που το ονειρεύτηκε ξανά, θα συμβεί πάλι το ίδιο; Η Λουίζε, η εγγονή της Ζέλμα, βλέπει τους ανθρώπους γύρω της να αλλάζουν συμπεριφορά: θαμμένα μυστικά αποκαλύπτονται και αποφάσεις επισπεύδονται. Σε κρίσιμες στιγμές της ζωής της το όνειρο της γιαγιάς θα ωθήσει και τη Λουίζε σε σημαντικές αποφάσεις.
«Ένα βιβλίο σαν τονωτικό για δύσκολους καιρούς πασπαλισμένο με μαγεία» (Guardian). Στα ευπώλητα μόλις εκδόθηκε στη Γερμανία, γοητεύει τους αναγνώστες όπου μεταφράζεται. Η Μαριάνα Λέκι (γ. Κολωνία 1973) συγκινεί με μια ασυνήθιστη ιστορία για τον έρωτα, την απώλεια, τον θάνατο, σ’ «έναν κόσμο όπου κάθε συνηθισμένη μέρα μπορεί να υπόσχεται κάτι υπέροχο» (Kirkus).
Έγραψαν:
Γοητευτικότατο, αισιόδοξο, παιχνιδιάρικο.
The New York Times
Το διεθνές best seller της Λέκι είναι πανέξυπνο, γενναιόδωρο, αισιόδοξο. Ο κόσμος που οραματίζεται η Λέκι μπορεί να φαίνεται παράξενος, όμως μέσα του κρύβεται κάτι πολύ σημαντικό.
The Observer
Σε κάθε σελίδα υπάρχουν τρεις τουλάχιστον φράσεις που θέλει κανείς να υπογραμμίσει, να αντιγράψει ή διαβάσει σε άλλον. Οι αξιαγάπητοι χαρακτήρες που φτιάχνει η Λέκι θυμίζουν ήρωες του σκηνοθέτη Ζαν Πιερ Ζενέ, γνωστού από ταινίες όπως το Ντελικατέσεν και την Αμελί. Ευχόμαστε το βιβλίο να έχει την ίδια επιτυχία με αυτές.
Stern
Η Μαριάνα Λέκι μιλά για την ομορφιά της ζωής.
Die Zeit
Εβδομάδες βρίσκεται αυτό το μυθιστόρημα στη λίστα των bestseller μαζί με πολυσυζητημένα και πολυδιαφημισμένα διεθνώς βιβλία. Το ότι ανάμεσα τους βρίσκεται ένας τίτλος που κανείς δεν περίμενε να δει εκεί, προκαλεί μια κρυφή χαρά. Την ίδια χαρά που νιώθουμε σε αθλητικές διοργανώσεις όταν ξαφνικά, ανάμεσα στους παγκόσμιας φήμης συμμετέχοντες, εμφανίζεται ένα αουτσάιντερ και αποδεικνύει πως δεν είναι όλα φράγκα και ντόπα.
Spiegel
Ο Άντον Τσέχοφ έχει πει πως δεν εμφανίζεις πιστόλι στην σκηνή, αν δεν πρόκειται να βάλεις κάποιον να πυροβολήσει. Το ίδιο ισχύει και στις ταινίες και τα μυθιστορήματα. Κάθε στοιχείο που μπαίνει στην ιστορία έχει ρόλο στην αφήγηση και, στο μέτρο του δυνατού, δεν πρέπει να την φορτώνεις με πράγματα που περιπλέκουν την υπόθεση και αποσπούν από το σημαντικό. Το ζητούμενο είναι να κρύψεις το «πιστόλι του Τσέχοφ» τόσο καλά, να το βάλεις στη σκηνή τόσο διακριτικά, που ο αναγνώστης να μην περιμένει τον πυροβολισμό. Αυτή ακριβώς είναι η τέχνη της Μαριάνα Λέκι.
Suddeutsche Zeitung
«Ένα βιβλίο σαν τονωτικό για δύσκολους καιρούς πασπαλισμένο με μαγεία» (Guardian). Στα ευπώλητα μόλις εκδόθηκε στη Γερμανία, γοητεύει τους αναγνώστες όπου μεταφράζεται. Η Μαριάνα Λέκι (γ. Κολωνία 1973) συγκινεί με μια ασυνήθιστη ιστορία για τον έρωτα, την απώλεια, τον θάνατο, σ’ «έναν κόσμο όπου κάθε συνηθισμένη μέρα μπορεί να υπόσχεται κάτι υπέροχο» (Kirkus).
Έγραψαν:
Γοητευτικότατο, αισιόδοξο, παιχνιδιάρικο.
The New York Times
Το διεθνές best seller της Λέκι είναι πανέξυπνο, γενναιόδωρο, αισιόδοξο. Ο κόσμος που οραματίζεται η Λέκι μπορεί να φαίνεται παράξενος, όμως μέσα του κρύβεται κάτι πολύ σημαντικό.
The Observer
Σε κάθε σελίδα υπάρχουν τρεις τουλάχιστον φράσεις που θέλει κανείς να υπογραμμίσει, να αντιγράψει ή διαβάσει σε άλλον. Οι αξιαγάπητοι χαρακτήρες που φτιάχνει η Λέκι θυμίζουν ήρωες του σκηνοθέτη Ζαν Πιερ Ζενέ, γνωστού από ταινίες όπως το Ντελικατέσεν και την Αμελί. Ευχόμαστε το βιβλίο να έχει την ίδια επιτυχία με αυτές.
Stern
Η Μαριάνα Λέκι μιλά για την ομορφιά της ζωής.
Die Zeit
Εβδομάδες βρίσκεται αυτό το μυθιστόρημα στη λίστα των bestseller μαζί με πολυσυζητημένα και πολυδιαφημισμένα διεθνώς βιβλία. Το ότι ανάμεσα τους βρίσκεται ένας τίτλος που κανείς δεν περίμενε να δει εκεί, προκαλεί μια κρυφή χαρά. Την ίδια χαρά που νιώθουμε σε αθλητικές διοργανώσεις όταν ξαφνικά, ανάμεσα στους παγκόσμιας φήμης συμμετέχοντες, εμφανίζεται ένα αουτσάιντερ και αποδεικνύει πως δεν είναι όλα φράγκα και ντόπα.
Spiegel
Ο Άντον Τσέχοφ έχει πει πως δεν εμφανίζεις πιστόλι στην σκηνή, αν δεν πρόκειται να βάλεις κάποιον να πυροβολήσει. Το ίδιο ισχύει και στις ταινίες και τα μυθιστορήματα. Κάθε στοιχείο που μπαίνει στην ιστορία έχει ρόλο στην αφήγηση και, στο μέτρο του δυνατού, δεν πρέπει να την φορτώνεις με πράγματα που περιπλέκουν την υπόθεση και αποσπούν από το σημαντικό. Το ζητούμενο είναι να κρύψεις το «πιστόλι του Τσέχοφ» τόσο καλά, να το βάλεις στη σκηνή τόσο διακριτικά, που ο αναγνώστης να μην περιμένει τον πυροβολισμό. Αυτή ακριβώς είναι η τέχνη της Μαριάνα Λέκι.
Suddeutsche Zeitung
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις