0
Your Καλαθι
Θεωρητικά και μεθοδολογικά ζητήματα διδακτικής της ιστορίας και του περιβάλλοντος
Έκπτωση
9%
9%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει μελέτες και ερευνητικές προσεγγίσεις που συνιστούν αφετηρίες προβληματισμού αναφορικά με τη διδακτική της ιστορίας και τη μελέτη του περιβάλλοντος. Αποτελεί συνέχεια μελετών που περιλήφθηκαν στα βιβλία του συγγραφέα Διδακτική της ιστορίας. Γενική - τοπική ιστορία και περιβαλλοντική εκπαίδευση (1996) και Ιστορία - περιβάλλον και η διδακτική τους (1999). Η διδακτική της τοπικής ιστορίας, οι αξιολογικές κρίσεις στη διδασκαλία της ιστορίας, η ενσυναίσθηση ως πνευματική δεξιότητα προσέγγισης της ιστορίας, η έννοια της ταυτότητας (προσωπικής, συλλογικής, εθνικής, πολιτισμικής κ.ά) και η διδακτική επεξεργασία της στο πλαίσιο του ιστορικού μαθήματος, η ανάδεiξη της σημασίας που έχει η σύνθεση γραπτών εργασιών στην ανάπτυξη από τους μαθητές ιστορικού λόγου, η συνεργατική διδακτική και ερευνητική εργασία (μεθοδολογία του project), ο ρόλος του μουσείου στη διδακτική της ιστορίας και του περιβάλλοντος, η ιστορία και η διδακτική της ιστορίας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση συνιστούν τους βασικούς άξονες του βιβλίου, το οποίο επιπλέον περιλαμβάνει συγκεκριμένες διδακτικές προτάσεις με έμφαση στη συνεργατική διδακτική και ερευνητική εργασία.
(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις