0
Your Καλαθι
Mystery shopping
Περιγραφή
Το mystery shopping είναι τεχνική έρευνας marketing εξερευνητικής μορφής. Μετράει την ικανοποίηση των προδιαγραφών που η επιχείρηση θέτει τόσο στη λειτουργία των σημείων πώλησης, όσο και στην ικανοποίηση του καταναλωτή. Το βιβλίο έχει στόχο να παρουσιάσει τον βέλτιστο τρόπο οργάνωσης, διεξαγωγής και αξιοποίησης μιας έρευνας mystery shopping. Αναλύονται οι πορϋποθέσεις για την ομαλή ανάπτυξη του mystery shopping, παρουσιάζονται τα στάδια διεξαδωγής μιας τυπικής έρευνας mystery, τα οποία είναι: ο καθορισμός των στόχων της έρευνας και του ερωτηματολογίου (γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην ανάλυση της αποτελεσματικότητας των κλιμάκων μέτρησης) το field work, η καταχώρηση και η επεξεργασία των δεδομένων και η συγγραφή εκθέσεων. Επίσης, παρουσιάζονται οι διαφορές του mystery shopping από τις κλασσικές ποσοτικές μεθόδους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα έναντι αυτών. Τέλος παρουσιάζονται μέθοδοι συνδυασμού της ποσοτικής έρευνας με το mystery shopping.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις