Mystery shopping

258904
Συγγραφέας: Λουλούδης, Θεόδωρος
Εκδόσεις: Παπασωτηρίου
Σελίδες:123
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/2003
ISBN:9789607530349


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή

Το mystery shopping είναι τεχνική έρευνας marketing εξερευνητικής μορφής. Μετράει την ικανοποίηση των προδιαγραφών που η επιχείρηση θέτει τόσο στη λειτουργία των σημείων πώλησης, όσο και στην ικανοποίηση του καταναλωτή. Το βιβλίο έχει στόχο να παρουσιάσει τον βέλτιστο τρόπο οργάνωσης, διεξαγωγής και αξιοποίησης μιας έρευνας mystery shopping. Αναλύονται οι πορϋποθέσεις για την ομαλή ανάπτυξη του mystery shopping, παρουσιάζονται τα στάδια διεξαδωγής μιας τυπικής έρευνας mystery, τα οποία είναι: ο καθορισμός των στόχων της έρευνας και του ερωτηματολογίου (γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην ανάλυση της αποτελεσματικότητας των κλιμάκων μέτρησης) το field work, η καταχώρηση και η επεξεργασία των δεδομένων και η συγγραφή εκθέσεων. Επίσης, παρουσιάζονται οι διαφορές του mystery shopping από τις κλασσικές ποσοτικές μεθόδους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα έναντι αυτών. Τέλος παρουσιάζονται μέθοδοι συνδυασμού της ποσοτικής έρευνας με το mystery shopping.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!