0
Your Καλαθι
Η διοίκηση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μέσα από το παράδειγμα των Πρυτανικών Αρχών:
Απόψεις Πρυτάνεων και Αντιπρυτάνεων
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό, αποτελεί έναν πλήρη οδηγό ειδικής φυσικής αγωγής προς όλους
τους καθηγητές φυσικής αγωγής που ενδιαφέρονται να εντρυφήσουν στην έννοια της προσαρμοσμένης άσκησης σε άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στα είκοσι κεφάλαια του βιβλίου αναλύονται με λεπτομέρεια και σύγχρονη βιβλιογραφία, όλες οι αντιπροσωπευτικές καταστάσεις αναπηριών και οι προϋποθέσεις για την κατανόηση και εφαρμογή του γνωστικού αντικειμένου της ειδικής φυσικής αγωγής προς όφελος των ασκούμενων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των ηλικιών και σε όλα τα περιβάλλοντα άσκησης (στην εκπαίδευση, στον προσαρμοσμένο αθλητισμό, στα προγράμματα άθλησης για όλους, στα γυμναστήρια/σωματεία/συλλόγους ΑμεΑ, κ.α.).
Κάθε κεφάλαιο του βιβλίου αναφέρει συγκεκριμένες αναπηρίες και τις αντίστοιχες προσαρμογές άσκησης που απαιτούνται, ώστε ο καθηγητής φυσικής αγωγής μέσω
της γνώσης να γίνει ένας ολοκληρωμένος επαγγελματίας ο οποίος είναι σε θέση να γυμνάσει με επιτυχία το 100% των ασκούμενων (με και χωρίς αναπηρία) που κάθε φορά αναλαμβάνει. Περισσότερο απ’ όλα, το βιβλίο είναι γραμμένο με έναν καθαρά πρακτικό τρόπο με σκοπό να διευκολύνει τον καθηγητή φυσικής αγωγής στο καθημερινό έργο του, περιέχοντας και αναλύοντας πρωτότυπη ύλη όπως το Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Ε.Π.), στρατηγικές ένταξης και κεφάλαια που αφορούν τη θεραπευτική κολύμβηση, την άσκηση σε άτομα με ψυχικές νόσους
και την αθλητική ψυχολογία σε άτομα με αναπηρία.
τους καθηγητές φυσικής αγωγής που ενδιαφέρονται να εντρυφήσουν στην έννοια της προσαρμοσμένης άσκησης σε άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στα είκοσι κεφάλαια του βιβλίου αναλύονται με λεπτομέρεια και σύγχρονη βιβλιογραφία, όλες οι αντιπροσωπευτικές καταστάσεις αναπηριών και οι προϋποθέσεις για την κατανόηση και εφαρμογή του γνωστικού αντικειμένου της ειδικής φυσικής αγωγής προς όφελος των ασκούμενων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των ηλικιών και σε όλα τα περιβάλλοντα άσκησης (στην εκπαίδευση, στον προσαρμοσμένο αθλητισμό, στα προγράμματα άθλησης για όλους, στα γυμναστήρια/σωματεία/συλλόγους ΑμεΑ, κ.α.).
Κάθε κεφάλαιο του βιβλίου αναφέρει συγκεκριμένες αναπηρίες και τις αντίστοιχες προσαρμογές άσκησης που απαιτούνται, ώστε ο καθηγητής φυσικής αγωγής μέσω
της γνώσης να γίνει ένας ολοκληρωμένος επαγγελματίας ο οποίος είναι σε θέση να γυμνάσει με επιτυχία το 100% των ασκούμενων (με και χωρίς αναπηρία) που κάθε φορά αναλαμβάνει. Περισσότερο απ’ όλα, το βιβλίο είναι γραμμένο με έναν καθαρά πρακτικό τρόπο με σκοπό να διευκολύνει τον καθηγητή φυσικής αγωγής στο καθημερινό έργο του, περιέχοντας και αναλύοντας πρωτότυπη ύλη όπως το Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Ε.Π.), στρατηγικές ένταξης και κεφάλαια που αφορούν τη θεραπευτική κολύμβηση, την άσκηση σε άτομα με ψυχικές νόσους
και την αθλητική ψυχολογία σε άτομα με αναπηρία.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις