0
Your Καλαθι
Στρατηγικό τραπεζικό μάρκετινγκ
Περιγραφή
Η ανάλυση του βιβλίου επικεντρώνεται στη στρατηγική διάσταση των αποφάσεων των Διοικήσεων των Τραπεζών που αφορούν την εφαρμογή των αρχών του Μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα. Τονίζεται η αναγκαιότητα σύνδεσης όλων των εφαρμοζομένων για την κατάκτηση κάθε αγοράς-στόχου στοιχείων του Μάρκετινγκ σε μια ενιαία στρατηγική, η οποία θα πρέπει να συμβάλλει στην επίτευξη των γενικότερων επιχειρηματικών στόχων της τράπεζας. Η στρατηγική αυτή καθορίζεται μετά από την ανάλυση των ευκαιριών και απειλών που αντιμετωπίζει η τράπεζα από το ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον της και τη συσχέτιση τους με τις δεδομένες δυνάμεις και αδυναμίες της.
Τέλος στο βιβλίο ακολουθείται η ανάλυση των χρησιμοποιουμένων εργαλείων του Μάρκετινγκ που δέχεται ότι αυτά πρέπει να καταταγούν (όπως και γενικότερα στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών) σε επτά λογικές κατηγορίες:
• Το είδος και ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών (Product).
• Την Τιμολογιακή Πολιτική (Price).
• Το Δίκτυο Διανομής (Place).
• Το Μίγμα Προβολής και Επικοινωνίας, που περιλαμβάνει τη Διαφήμιση, την Προσωπική Πώληση, την Προώθηση των Πωλήσεων, τις Δημόσιες Σχέσεις και τη Δημοσιότητα (Promotion).
• Το χώρο προσφοράς των υπηρεσιών και τα υλικά στοιχεία της προσφοράς τους, στα οποία εφαρμόζεται η εταιρική ταυτότητα (Physical Evidence).
• Τις διαδικασίες (Process) και
• Τους ανθρώπους, πελάτες και υπαλλήλους που αλληλεπιδρούν για τη δημιουργία μιας υπηρεσίας ενός συγκεκριμένου επιπέδου ποιότητας (People).
Τέλος στο βιβλίο ακολουθείται η ανάλυση των χρησιμοποιουμένων εργαλείων του Μάρκετινγκ που δέχεται ότι αυτά πρέπει να καταταγούν (όπως και γενικότερα στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών) σε επτά λογικές κατηγορίες:
• Το είδος και ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών (Product).
• Την Τιμολογιακή Πολιτική (Price).
• Το Δίκτυο Διανομής (Place).
• Το Μίγμα Προβολής και Επικοινωνίας, που περιλαμβάνει τη Διαφήμιση, την Προσωπική Πώληση, την Προώθηση των Πωλήσεων, τις Δημόσιες Σχέσεις και τη Δημοσιότητα (Promotion).
• Το χώρο προσφοράς των υπηρεσιών και τα υλικά στοιχεία της προσφοράς τους, στα οποία εφαρμόζεται η εταιρική ταυτότητα (Physical Evidence).
• Τις διαδικασίες (Process) και
• Τους ανθρώπους, πελάτες και υπαλλήλους που αλληλεπιδρούν για τη δημιουργία μιας υπηρεσίας ενός συγκεκριμένου επιπέδου ποιότητας (People).
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις