0
Your Καλαθι
Γλωσσικές προκαταλήψεις εκπαιδευτικών
Θεωρητική προσέγγιση και εμπειρική έρευνα
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό αρχικά πραγματεύεται το ζήτημα της γλωσσικής προκατάληψης, Η βιβλιογραφία στην οποία στηρίχτηκε η συγγραφή αυτού του μέρους του είναι κυρίως αγγλόγλωσση. Στο δεύτερο μέρος του, ωστόσο, εκτίθεται μια έρευνα που διενεργήθηκε μεταξύ Ελλήνων εκπαιδευτικών δημοσίων κυρίως σχολείων, δασκάλων και φιλολόγων, που υπηρετούν τόσο στη συμπρωτεύουσα (στο κέντρο και τις συνοικίες της) όσο και σε άλλες πόλεις και χωριά της Μακεδονίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις