0
Your Καλαθι
Marketing σε περίοδο κρίσης
Όταν συμβαίνουν δυσάρεστα πράγματα σε καλές εταιρίες
Περιγραφή
Η αντιμετώπιση μιας κρίσης, η ανάκτηση της χαμένης εμπιστοσύνης του κοινού, η αναζωογόνηση των πωλήσεων είναι μερικά από τα σημαντικότερα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει συχνά το τμήμα Marketing μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό, με πολλά παραδείγματα και case studies, υποδεικνύει τους κατάλληλους τρόπους για την αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις