0
Your Καλαθι
Κλίμακα Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Παιδιών
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Κλίμακα Αξιολόγησηs δεξιοτήτων Παιδιών προσχολικήs ηλι-
κίας αποτελεί μία σταθμισμένη διαδικασία ανιχνευτικού
ελέγχου, n οποία μπορεί] να χρησιμοποιηθεί με σκοπό (α) τον
εντοπισμό των παιδιών που ανήκουν σε ομάδεs υψηλού κινδύ-
νου για εμφάνιση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και (β) την
αξιολόγηση τηs μαθησιακήs τoυs προόδου. Eπίσης, αποτελεί
ένα χρήσιμο οδηγό για την ομαδοποίηση παιδιών, με βάση τις
μαθησιακέs τous δυνατότητεs, εάν κρίνεται απαραίτητη από τον
εκπαιδευτικό προσχολικήs ηλικίαs.
Η Κλίμακα παρέχει μια εστιασμένη βάση για αξιολόγηση των
γλωσσικών, μαθηματικών, κοινωνικών, κινητικών δεξιοτήτων των
παιδιών καθώs και των δεξιοτήτων τους που αφορούν στην
αυτονομία στη μάθηση. Το ατομικό προφίλ που προκύπτει από
την αξιολόγηση περιγράφει τις δυνατότητεs και τις δυσκολίεs
του κάθε παιδιού στους παραπάνω τομείs ανάπτυξηs, το οποίο
είναι δυνατόν να συσχετιστεί με την επίδοση του στην τάξη. Με
τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται έγκαιρα ο εντοπισμόs των γνω-
στικών περιοχών στις οποίες το κάθε παιδί παρουσιάζει δυσκο-
λίεs ή ελλείμματα και διευκολύνεται n ειδική εξατομικευμένη ή
ομαδική παρέμβαση προς όφελοs των παιδιών και της μαθη-
σιακήs διαδικασίαs στη σχολική αυτή βαθμίδα
κίας αποτελεί μία σταθμισμένη διαδικασία ανιχνευτικού
ελέγχου, n οποία μπορεί] να χρησιμοποιηθεί με σκοπό (α) τον
εντοπισμό των παιδιών που ανήκουν σε ομάδεs υψηλού κινδύ-
νου για εμφάνιση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και (β) την
αξιολόγηση τηs μαθησιακήs τoυs προόδου. Eπίσης, αποτελεί
ένα χρήσιμο οδηγό για την ομαδοποίηση παιδιών, με βάση τις
μαθησιακέs τous δυνατότητεs, εάν κρίνεται απαραίτητη από τον
εκπαιδευτικό προσχολικήs ηλικίαs.
Η Κλίμακα παρέχει μια εστιασμένη βάση για αξιολόγηση των
γλωσσικών, μαθηματικών, κοινωνικών, κινητικών δεξιοτήτων των
παιδιών καθώs και των δεξιοτήτων τους που αφορούν στην
αυτονομία στη μάθηση. Το ατομικό προφίλ που προκύπτει από
την αξιολόγηση περιγράφει τις δυνατότητεs και τις δυσκολίεs
του κάθε παιδιού στους παραπάνω τομείs ανάπτυξηs, το οποίο
είναι δυνατόν να συσχετιστεί με την επίδοση του στην τάξη. Με
τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται έγκαιρα ο εντοπισμόs των γνω-
στικών περιοχών στις οποίες το κάθε παιδί παρουσιάζει δυσκο-
λίεs ή ελλείμματα και διευκολύνεται n ειδική εξατομικευμένη ή
ομαδική παρέμβαση προς όφελοs των παιδιών και της μαθη-
σιακήs διαδικασίαs στη σχολική αυτή βαθμίδα
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις