0
Your Καλαθι
Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
Εφαρμογή e-Commerce και τουριστικές επιχειρήσεις: Μετασχηματισμός του Marketing Mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Αυτό το βιβλίο καλύπτει βασικές αρχές του μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου και ιδιαίτερα:
Το πώς μπορούν να παρουσιασθούν οι Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ με σαφήνεια και πληρότητα, όπως απαιτούν οι σημερινές ανάγκες της αγοράς
Το πώς αναπτύσσεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και πώς εισέρχεται δυναμικά στο χώρο επιρροής του μάρκετινγκ
Το πώς να αναπτυχθεί μία θεωρητική βάση-μοντέλο αλλά και εργαλεία-πίνακες εναλλακτικών αποφάσεων που θα βοηθήσουν τους ασχολούμενους με το μάρκετινγκ αλλά και τους ίδιους τους επιχειρημαίτες στο να πάρουν τις σωστές αποφάσεις τόσο στις απτές όσο και στις άϋλες επιχειρήσεις.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις