0
Your Καλαθι
Λογική πίστη και σχολική διδακτική πράξη
Μεταρρυθμίσεις, «Συμπληγάδες» στην Εκπαίδευση και στο μάθημα Θρησκευτικών
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Στο παρόν βιβλίο για την παιδεία, συμπυκνώνεται μια ακόμα ελπίδα η οποία τελικώς «δεν πτοείται» από τη σημερινή κακοποιημένη εικόνα, θα έλεγες απλά. Ισχύει το ίδιο ακριβώς με τη λεγόμενη θρησκευτική εκδοχή της και το φερώνυμο μάθημα των θρησκευτικών. Ένα πεδίο «βαλλόμενο» όχι μόνο από, καθ' ομολογία, εχθρούς και όντως «σημείον αντιλεγόμενον», (Λουκά 2.34). Η μόνιμη αγωνία και βιούμενη πραγματικότητα, «ώθησε» επίσης τον συγγραφέα προς μια επιγραμματική αξιολόγηση, κορυφαία παράμετρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας! Κυριολεκτικά, επίμαχο γεγονός των ημερών με επιπτώσεις σε βάθος, επειδή «θίγεται», συνολικά, ο χαρακτήρας ποιότητας της παιδείας!
Περιεχόμενα:
«Εν αρχή»
Εισαγωγικό σημείωμα
ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
α. Λειτουργία των θρησκευτικών και παθογένειες στη δεκαετία 2011-2021
β. Χριστιανική αγωγή και σχολική πραγματικότητα
V. Η Διαλεκτική αμφισβήτησης των Θρησκευτικών
ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
α. Πηγές-μέθοδοι των θρησκευτικών και Εκκλησία
β. Θρησκείες και μάθημα θρησκευτικών
γ. Το ευφρόσυνο μήνυμα των θρησκευτικών
ΤΡΙΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
α. Το μάθημα των θρησκευτικών στο πρόγραμμα σπουδών 235/2011
β. Αντιδράσεις στην κοινότητα του σχολείου και στην τάξη
ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις
α. Το διαχρονικό πρόβλημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος
β. Οι μεταρρυθμίσεις ως άμεση σχετική εμπειρία
γ. Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και το μάθημα των θρησκευτικών
ΕΠΙΜΕΤΡΟ: Εκπαιδευτική κοινότητα και σχολικός αναρχισμός
α. Εξάρσεις ενός ψυχοπαθολογικού φαινομένου
β. Μορφές σύγχρονης παραβατικότητας
ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Συναφή προβλήματα του Ν. 1566/85. Συνέπειες και εξελίξεις, στη Μεταπολίτευση
Ι. Αξιολόγηση. Ως «έμφυτη» ιδιότητα και λειτουργία του πνευματικού βίου
II. Ουσία και αναγκαιότητα αξιολόγησης
III. Αξιολόγηση και «κρίση» την περίοδο της Μεταπολίτευσης
IV. Η αξιολόγηση στη νέα μεταρρύθμιση, Ν. 4823/21, απόφ. 108906/Γ.Δ. 4/2021
V. Αξιολόγηση στο μαθημάτων θρησκευτικών;
Α. ΒΙΒΛΙΑ
Β. Μελέτες-Άρθρα (ελεύθερης επιλογής και ταξινόμησης)
Γ. Επιλογή βιβλιογραφίας για την αξιολόγηση
Περιεχόμενα:
«Εν αρχή»
Εισαγωγικό σημείωμα
ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
α. Λειτουργία των θρησκευτικών και παθογένειες στη δεκαετία 2011-2021
β. Χριστιανική αγωγή και σχολική πραγματικότητα
V. Η Διαλεκτική αμφισβήτησης των Θρησκευτικών
ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
α. Πηγές-μέθοδοι των θρησκευτικών και Εκκλησία
β. Θρησκείες και μάθημα θρησκευτικών
γ. Το ευφρόσυνο μήνυμα των θρησκευτικών
ΤΡΙΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
α. Το μάθημα των θρησκευτικών στο πρόγραμμα σπουδών 235/2011
β. Αντιδράσεις στην κοινότητα του σχολείου και στην τάξη
ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις
α. Το διαχρονικό πρόβλημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος
β. Οι μεταρρυθμίσεις ως άμεση σχετική εμπειρία
γ. Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και το μάθημα των θρησκευτικών
ΕΠΙΜΕΤΡΟ: Εκπαιδευτική κοινότητα και σχολικός αναρχισμός
α. Εξάρσεις ενός ψυχοπαθολογικού φαινομένου
β. Μορφές σύγχρονης παραβατικότητας
ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Συναφή προβλήματα του Ν. 1566/85. Συνέπειες και εξελίξεις, στη Μεταπολίτευση
Ι. Αξιολόγηση. Ως «έμφυτη» ιδιότητα και λειτουργία του πνευματικού βίου
II. Ουσία και αναγκαιότητα αξιολόγησης
III. Αξιολόγηση και «κρίση» την περίοδο της Μεταπολίτευσης
IV. Η αξιολόγηση στη νέα μεταρρύθμιση, Ν. 4823/21, απόφ. 108906/Γ.Δ. 4/2021
V. Αξιολόγηση στο μαθημάτων θρησκευτικών;
Α. ΒΙΒΛΙΑ
Β. Μελέτες-Άρθρα (ελεύθερης επιλογής και ταξινόμησης)
Γ. Επιλογή βιβλιογραφίας για την αξιολόγηση
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις