0
Your Καλαθι
Κειμενοκεντρική προσέγγιση του γραπτού λόγου Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας ΙΙ
Ή αφού σκέφτονται γιατί δεν γράφουν;
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Στην εργασία αυτή διατυπώνουμε μια διδακτική πρόταση που απαντάει στο τετραπλό ερώτημα: α) ποιά κειμενικά είδη πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο και με ποιά σειρά, β) ποιό πρέπει να είναι το περιεχόμενο, η δομή και η μορφή των διαφορετικών κειμενικών ειδών στη μαθητική τους εκδοχή, γ) ποιές διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές για να συνθέσουν κείμενα με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και δ) μέσα σε τι είδους διδακτικό πλαίσιο και με ποιές μεθόδους πρέπει να διδαχθούν και να ασκηθούν οι μαθητές στα του περιεχομένου του κειμένου και των διαδικασιών της συγγραφικής σύνθεσης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις