0
Your Καλαθι
Σχέδια μάρκετινγκ
Προετοιμασία και χρήση
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Το βιβλίο έχει σχεδιαστεί ώστε να αποτελεί ένα πλήρες και φιλικό πακέτο εκμάθησης που περιλαμβάνει τα εξής διδακτικά στοιχεία:
- Βασικές έννοιες
- Κρίσιμοι όροι
- Παραδείγματα
- Συμπεράσματα και συμβουλές για το Μάρκετινγκ σε βάθος
- Περιπτωσιολογικές μελέτες
- Ασκήσεις
Από την πρώτη του έκδοση το 1984, το βιβλίο Σχέδια Μάρκετινγκ έχει καθιερωθεί ως διεθνές μπεστ-σέλερ. Σε αυτή την πλήρως αναθεωρημένη τέταρτη έκδοση, ο McDonald φέρνει το βιβλίο του στον 21ο αιώνα συμπεριλαμβάνοντας νέα ύλη για τα θέματα-κλειδιά της ανάπτυξης, όπως η διαχείριση βασικών πελατών και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Το βιβλίο έχει ανασχεδιαστεί ώστε να αποτελεί ένα πλήρες και φιλικό πακέτο εκμάθησης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις