0
Your Καλαθι
Σχεδιασμός πολιτικών τιμολόγησης

Περιγραφή
Στα πρώτα τρία κεφάλαια αναλύονται λεπτομερώς όλες οι παράμετροι που επηρεάζουν τις σχέσεις προϊόν-επιχείρηση-αγορά και καταγράφονται τα κριτήρια διαμόρφωσης τιμολογιακής πολιτικής. Στα επόμενα οκτώ κεφάλαια αναπτύσσονται όλες οι περιπτώσεις τιμολόγησης που αφορούν όλων των ειδών τις επιχειρήσεις και όλες τις προβλεπόμενες αντιδράσεις του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται. Το δωδέκατο κεφάλαιο του βιβλίου είναι αφιερωμένο σε μεθόδους για τον έλεγχο των τιμών και θεσμοθετεί ουσιαστικά τις διαδικασίες ελέγχου αξιοπιστίας, εγκυρότητας και αποτελεσματικότητας της τιμολογιακής φιλοσοφίας της επιχείρησης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις