0
Your Καλαθι
Μάνατζμεντ– 5η αμερικανική έκδοση
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Αυτός ο «ανεπίσημος», αλλά περιεκτικός και σαφής οδηγός στις βασικές έννοιες του μάνατζμεντ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κύριο εγχειρίδιο διδασκαλίας στις ανώτατες σχολές. Επίσης αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για όλους τους φοιτητές που δυσκολεύονται να διαβάσουν τα φλύαρα και στρυφνά «επίσημα» συγγράμματα των σχολών τους. Αλλά και για τα στελέχη επιχειρήσεων και τους επαγγελματίες, αυτό το βιβλίο μπορεί να γίνει μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ένας μοναδικός σύμβουλος για την επίλυση των προβλημάτων και των καταστάσεων που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά στον κόσμο των επιχειρήσεων.
Σε όλα τα βιβλία της σειράς «Οικονομία & επιχείρηση» θα βρείτε τους βασικούς όρους με τους ορισμούς τους, ξεχωριστές ενότητες ανασκόπησης των σημαντικότερων εννοιών, και εύστοχα παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών. Τα θέματα που παρουσιάζονται σε αυτό το βιβλίο καλύπτουν την κλασική θεωρία του μάνατζμεντ, τις σύγχρονες τάσεις και μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται στη διοίκηση επιχειρήσεων, την κατανόηση της σημασίας του ανθρώπινου δυναμικού για την επιτυχή λειτουργία μιας επιχείρησης, και πολλά άλλα.
Περιεχόμενα:
Τι είναι το μάνατζμεντ: ορισμός και γενική περιγραφή
Μάνατζμεντ: ιστορία και έννοιες
Μάνατζμεντ: κοινωνική ευθύνη
Το μάνατζμεντ και το περιβάλλον της επιχείρησης
Λήψη αποφάσεων: είδη και τρόποι
Οι λειτουργίες του μάνατζμεντ
Προγραμματισμός
Προγραμματισμός: Διαμόρφωση στρατηγικής
Προγραμματισμός: υλοποίηση της στρατηγικής
Βασικές έννοιες της οργάνωσης
Οργανωτικές δομές: έννοιες και μορφές
Προσωπικό: διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
Παρακίνηση: θεωρία και πράξη
Ηγεσία: θεωρία και πράξη
Μάνατζμεντ: ο έλεγχος
Ομάδες εργασίας: δυναμική και δημιουργικότητα
Επικοινωνία και αποτελεσματική διοίκηση
Διαχείριση των αλλαγών στην οργάνωση
Συγκρούσεις: οργανωτική και προσωπική διάσταση
Διοίκηση παραγωγής και εκμετάλλευσης
Διαχείριση του χρόνου
Προγραμματισμός της σταδιοδρομίας
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Διεθνές μάνατζμεντ
Μεταβαλλόμενες τάσεις στη διοίκηση επιχειρήσεων
Σε όλα τα βιβλία της σειράς «Οικονομία & επιχείρηση» θα βρείτε τους βασικούς όρους με τους ορισμούς τους, ξεχωριστές ενότητες ανασκόπησης των σημαντικότερων εννοιών, και εύστοχα παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών. Τα θέματα που παρουσιάζονται σε αυτό το βιβλίο καλύπτουν την κλασική θεωρία του μάνατζμεντ, τις σύγχρονες τάσεις και μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται στη διοίκηση επιχειρήσεων, την κατανόηση της σημασίας του ανθρώπινου δυναμικού για την επιτυχή λειτουργία μιας επιχείρησης, και πολλά άλλα.
Περιεχόμενα:
Τι είναι το μάνατζμεντ: ορισμός και γενική περιγραφή
Μάνατζμεντ: ιστορία και έννοιες
Μάνατζμεντ: κοινωνική ευθύνη
Το μάνατζμεντ και το περιβάλλον της επιχείρησης
Λήψη αποφάσεων: είδη και τρόποι
Οι λειτουργίες του μάνατζμεντ
Προγραμματισμός
Προγραμματισμός: Διαμόρφωση στρατηγικής
Προγραμματισμός: υλοποίηση της στρατηγικής
Βασικές έννοιες της οργάνωσης
Οργανωτικές δομές: έννοιες και μορφές
Προσωπικό: διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
Παρακίνηση: θεωρία και πράξη
Ηγεσία: θεωρία και πράξη
Μάνατζμεντ: ο έλεγχος
Ομάδες εργασίας: δυναμική και δημιουργικότητα
Επικοινωνία και αποτελεσματική διοίκηση
Διαχείριση των αλλαγών στην οργάνωση
Συγκρούσεις: οργανωτική και προσωπική διάσταση
Διοίκηση παραγωγής και εκμετάλλευσης
Διαχείριση του χρόνου
Προγραμματισμός της σταδιοδρομίας
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Διεθνές μάνατζμεντ
Μεταβαλλόμενες τάσεις στη διοίκηση επιχειρήσεων
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις