0
Your Καλαθι
Ανατομία ενός ημερήσιου μαθήματος φυσικής αγωγής
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Πολλές φορές ακούμε κάποιον να λέει: Σήμερα έκανα ένα καλό μάθημα. Υπάρχουν άραγε αντικειμενικά κριτήρια να μας πείσουν ότι το μάθημα ήταν καλό ή το παραπάνω αποτελεί απλώς μια συνειδητή ή ασυνείδητη έκφραση της διάθεσης και της επιθυμίας αυτού που δίδαξε και δε λέει τίποτα για την ποιότητα του μαθήματος. Υπάρχει άραγε κάποιο κριτήριο με το οποίο μπορούμε να αξιολογήσουμε ένα μάθημα Φυσικής Αγωγής ή κάθε κρίση αποτελεί και μια προσωπική άποψη.
Ο συγγραφέας κάνει μια προσπάθεια να δώσει τα στοιχεία εκείνα που είναι απαραίτητα για να μπορεί κάθε καθηγητής Φυσικής Αγωγής να απαντήσει το παραπάνω ερώτημα. Τον βοηθάει να απαλλαγεί από προκατασκευασμένες απαντήσεις και του παραθέτει τη μέθοδο που πρέπει να ακολουθήσει για να απαντήσει στο ερώτημα "Τι σημαίνει καλό ημερήσιο μάθημα Φυσικής Αγωγής".
Είναι ένα βιβλίο ωφέλιμο όχι μόνο στους καθηγητές των ΤΕΦΑΑ που ασχολούνται με τη διδακτική της Φυσικής Αγωγής και τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής που διδάσκουν στα σχολεία, αλλά και στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς που τους ενδιαφέρει η μέθοδος για την απάντηση του παραπάνω ερωτήματος. Οι εκπαιδευτικοί επίσης που προετοιμάζονται για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ θα βρουν σ' αυτό πολλά στοιχεία που θα τους βοηθήσουν στην επιτυχία τους.
Απευθύνεται γενικά σε όλους όσους καταλαβαίνουν το ερώτημα "Τι σημαίνει καλό ημερήσιο μάθημα" και αναζητούν την απάντηση.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις