0
Your Καλαθι
Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ Ι
Οικονομική ανάπτυξη και αγορά
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
Μερικά από τα θέματα του βιβλίου
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΜΙΑ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
ΟΙ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ TOKUGAQWQ (1603 -1868). Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ - Η ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟ ΠΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (1868 - 1945) - Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1868-1894 - Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1894-1912. Ο ΙΑΠΩΝΙΚΟΣ ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΣ , Ο ΣΙΝΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΑΠΩΝΟ-ΡΩΣΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1912-1926. Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ YOSHIHITO
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1926-1931 - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟ
ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ (ΖΑΪΜΠΑΤΣΟΥ)
Ο ΙΑΠΩΝΙΚΟΣ ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟΣ
Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ - Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (1945-1973)
Η ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ
ΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΖΑΪΜΠΑΤΣΟΥ
Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1940
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ - ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (1961-1973)
Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΩΝ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΡΧΕΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ
ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΕΞΙ ΚΥΡΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ (ΚΕΪΡΕΤΣΟΥ)
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις