Δον Ζουάν ή Παυλώφ

Ένα δοκίμιο για τη διαφήμιση
Έκπτωση
30%
Τιμή Εκδότη: 12.45
8.72
Τιμή Πρωτοπορίας
+
77880
Εκδόσεις: Εκκρεμές
Σελίδες:214
Μεταφραστής:ΡΟΜΠΟΤΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
Ημερομηνία Έκδοσης:01/01/1995
ISBN:9789608528147
Διαθεσιμότητα στα βιβλιοπωλεία μας
Αθήνα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Θεσσαλονίκη:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες
Πάτρα:
Με παραγγελία σε 2-5 εργάσιμες ημέρες

Περιγραφή


Το βιβλίο ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ Ή ΠΑΥΛΩΦ, κατ' αρχήν εκφράζει τη βαθύτατη άρνηση της άποψης ότι η διαφήμιση μπορεί να αναχθεί σε μια θεωρία, σαν να ήταν ποτέ δυνατόν η αστείρευτης έμπνευσης διαφήμιση να είναι αποτέλεσμα μιας εξίσωσης. Εκφράζει όμως την πεποίθηση ότι η διαφήμιση είναι επικοινωνία και ότι υπάρχουν κανόνες καλής επικοινωνίας. Αυτοί οι κανόνες διατυπώθηκαν με παραδειγματικό τρόπο από την ομάδα του Πωλ Βατζλάβικ και την ομάδα του Πάολο Αλτο. Κάθε μήνυμα εμπερικλείει ένα περιεχόμενο ταυτόχρονα όμως τροποποιεί τη σχέση που συνδέει τα πρόσωπα που επικοινωνούν. Το περιεχόμενο είναι απαραίτητο, αλλά αν δεν λάβουμε υπόψη τη σχέση, το μήνυμα δεν υφίσταται: το δίδαγμα τούτο είναι ζωτικό για τη διαφήμιση. Αυτό το βιβλίο, το οποίο θεωρείται βασικό έργο αναφοράς, προτάσσει τη στρατηγική εφευρετικότητα, η οποία, εφόσον τεκμηριώνεται επάνω στην έρευνα των διαφορών, επιτρέπει στους διαφημιστές να είναι δημιουργικοί πριν ακόμα ξεκινήσουν να δημιουργούν, και ως εκ τούτου να αντικαταστήσουν το δόγμα των εξαρτημένων αντανακλαστικών με την περιπέτεια της γοητείας.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!