0
Your Καλαθι
Η τεχνική της κιθάρας / The guitar technique (9)
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό απαρτίζεται από τρία μέρη ασκήσεων που ανήκουν σε τελείως διαφορετικές μεταξύ τους κατηγορίες.
1ο Μέρος.
Έγραψα τέσσερις τρόπους για τη συστηματική μελέτη των χρωματικών κλιμάκων. Οι ασκήσεις αυτές είναι γραμμένες σε όλες τις χορδές και σε όλη σχεδόν την ταστιέρα.
Θεωρώ τις χρωματικές κλίμακες ως το ορεκτικό που προηγείται του κυρίως πιάτου που το αποτελούν οι διατονικές κλίμακες, τα αρπίσματα, οι συζεύξεις και οι λοιπές ασκήσεις τεχνικής. Και τούτο γιατί, καθώς κινούνται συμμετρικά χαλαρώνουν και τα δύο χεριά και, επιπλέον, τοποθετούν πολύ σωστά το αριστερό χέρι στην ταστιέρα.
2ο Μέρος.
Τις ασκήσεις αυτές τις ονόμασα "Ασκήσεις για το τρέμολο"· ωστόσο θα μπορούσα να προσθέσω: "και όχι μόνον". Και τούτο γιατί δεν είναι τίποτε άλλο από αρπίσματα πάνω στην ίδια χορδή. Για να έχουν αποτέλεσμα πρέπει:
α) Τα δέκατα έκτα να είναι ισόχρονα
β) Να εκτελούνται σε πολλές διαβαθμίσεις ταχύτητας και
γ) Το δεξί χέρι να είναι χαλαρό.
3ο Μέρος.
Εκ πρώτης όψεως οι ασκήσεις του 3ου μέρους μοιάζουν απλές. Σκοπός τους είναι να καλυφθεί ένα μεγάλο κενό στην τεχνική του δεξιού χεριού.
Από πολλά χρόνια παρατηρώ ότι οι μαθητές μου δυσκολεύονται πολύ όταν τους ζητώ να τονίσουν με Apoyando κάποια ή κάποιες νότες μέσα στα κομμάτια. Κι αυτό οφείλεται στο ότι η εναλλαγή του Apoyando με το Tirando είναι απότομη, πράγμα που ποτέ δεν το συνάντησα σε κάποια άσκηση. Αυτό το κενό έρχονται να καλύψουν οι ασκήσεις γρήγορης εναλλαγής Apoyando - Tirando.
Σε αντίθεση με άλλες ασκήσεις, εδώ τα αποτελέσματα είναι πολύ εντυπωσιακά! Ε.Μ.
1ο Μέρος.
Έγραψα τέσσερις τρόπους για τη συστηματική μελέτη των χρωματικών κλιμάκων. Οι ασκήσεις αυτές είναι γραμμένες σε όλες τις χορδές και σε όλη σχεδόν την ταστιέρα.
Θεωρώ τις χρωματικές κλίμακες ως το ορεκτικό που προηγείται του κυρίως πιάτου που το αποτελούν οι διατονικές κλίμακες, τα αρπίσματα, οι συζεύξεις και οι λοιπές ασκήσεις τεχνικής. Και τούτο γιατί, καθώς κινούνται συμμετρικά χαλαρώνουν και τα δύο χεριά και, επιπλέον, τοποθετούν πολύ σωστά το αριστερό χέρι στην ταστιέρα.
2ο Μέρος.
Τις ασκήσεις αυτές τις ονόμασα "Ασκήσεις για το τρέμολο"· ωστόσο θα μπορούσα να προσθέσω: "και όχι μόνον". Και τούτο γιατί δεν είναι τίποτε άλλο από αρπίσματα πάνω στην ίδια χορδή. Για να έχουν αποτέλεσμα πρέπει:
α) Τα δέκατα έκτα να είναι ισόχρονα
β) Να εκτελούνται σε πολλές διαβαθμίσεις ταχύτητας και
γ) Το δεξί χέρι να είναι χαλαρό.
3ο Μέρος.
Εκ πρώτης όψεως οι ασκήσεις του 3ου μέρους μοιάζουν απλές. Σκοπός τους είναι να καλυφθεί ένα μεγάλο κενό στην τεχνική του δεξιού χεριού.
Από πολλά χρόνια παρατηρώ ότι οι μαθητές μου δυσκολεύονται πολύ όταν τους ζητώ να τονίσουν με Apoyando κάποια ή κάποιες νότες μέσα στα κομμάτια. Κι αυτό οφείλεται στο ότι η εναλλαγή του Apoyando με το Tirando είναι απότομη, πράγμα που ποτέ δεν το συνάντησα σε κάποια άσκηση. Αυτό το κενό έρχονται να καλύψουν οι ασκήσεις γρήγορης εναλλαγής Apoyando - Tirando.
Σε αντίθεση με άλλες ασκήσεις, εδώ τα αποτελέσματα είναι πολύ εντυπωσιακά! Ε.Μ.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις