Brand, η στρατηγική

391041
Εκδόσεις: Φερενίκη
Σελίδες:224
Ημερομηνία Έκδοσης:10/10/2013
ISBN:9789609513227


Εξαντλημένο από τον Εκδοτικό Οίκο

Περιγραφή

Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;
Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία να μάθει για την έννοια brand, για τους φορείς του, το branding, τη στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Απευθύνεται λοιπόν σε όλους όσοι, είτε ως επιχειρηματίες είτε ως καταναλωτές, ενδιαφέρονται για το brand και τον τρόπο που μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά σε κάθε επιχείρηση.

Κριτικές

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα με αγορές > 30€

ΒΙΒΛΙΑ ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ

Γιατί τα βιβλία πρέπει να είναι φτηνά!

ΕΩΣ 6 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Μέχρι 6 άτοκες δόσεις με την πιστωτική σας κάρτα!