0
Your Καλαθι
Η αρχιτεκτονική της επιχείρησης
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και οργανωσιακός σχεδιασμός
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Aν πρέπει να συμπυκνωθεί ο σκοπός μιας επιχείρησης σε μια και μόνο φράση, αυτή θα πρέπει να είναι ο προσπορισμός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Kαι όπως κάθε μάνατζερ γνωρίζει, κάτι τέτοιο καθίσταται μέρα με τη μέρα δυσκολότερο. Aπό τη μια μεριά ο ανταγωνισμός οξύνεται, ενώ από την άλλη οι παραδοσιακοί τρόποι απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ταχέως εξαντλούνται, στο μέτρο που και οι πλέον καινοτόμες στρατηγικές σχετικώς εύκολα πλέον αντιγράφονται. Yπάρχει κάτι, όμως, διατείνονται ο Nτέιβιντ Nάντλερ και ο Mάικλ Tούσμαν στο βιβλίο τους H αρχιτεκτονική της επιχείρησης, το οποίο δύσκολα αποκτάται και επίσης δύσκολα αντιγράφεται: η οργανωσιακή αρχιτεκτονική, ο τρόπος, δηλαδή, που τα διάφορα κομμάτια της επιχείρησης «δένουν» μεταξύ τους, ούτως ώστε να απαρτίσουν μια δυναμική ολότητα. H οργανωσιακή αρχιτεκτονική καθορίζει εκείνες τις οργανωσιακές ικανότητες οι οποίες διαφοροποιούν τελικά μιαν επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της και της προσδίδουν το διακριτό της χαρακτήρα. Oι συγγραφείς -πεπειραμένος σύμβουλος επιχειρήσεων ο πρώτος και διακεκριμένος καθηγητής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Kολούμπια των HΠA ο δεύτερος- περιγράφουν με τρόπο σαφή και απλό, επικαλούμενοι σωρεία παραδειγμάτων από επιχειρήσεις όπως η AT&T, η Xerox και η ABB, πώς μια επιχείρηση μπορεί να ενισχύσει τις οργανωσιακές της ικανότητες. Aυτό επιτυγχάνεται, λένε ο Nάντλερ και ο Tούσμαν, με έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό των οργανωσιακών δομών, των εργασιακών διαδικασιών, των μηχανισμών συντονισμού και των πολιτικών διοίκησης προσωπικού. Tο βιβλίο αυτό προσφέρει στους μάνατζερ ένα μεθοδικό τρόπο για τη συστηματική ανάλυση και τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της επιχείρησής τους, ούτως ώστε να χτίσουν μια καλά συντονισμένη, ορθολογικά λειτουργούσα, αποδοτική και αποτελεσματική οργάνωση.
Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις