0
Your Καλαθι
Κατανοώντας τις πωλήσεις
Στοχεύστε πελάτες, κλείστε συμφωνίες, κερδίστε με νέες πωλήσεις
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς τη συμβολή αποτελεσματικών πωλητών. Η κατανόηση της επαγγελματικής ικανότητας πώλησης είναι, επομένως, ένα από τα πιο αξιόλογα προσόντα όχι μόνο για πωλητές πρώτης γραμμής αλλά και για όποιο άτομο του οποίου το επάγγελμα επηρεάζει το πιο σημαντικό στοιχείο μιας εταιρίας – τους πελάτες της. Επομένως, όποια κι αν είναι η περίπτωση, φοιτητής, πελάτης σε κατάστημα ρούχων, έμπειρος αγοραστής σε πολυεθνική εταιρία, ολόκληρη διοικητική επιτροπή ή διευθυντικό στέλεχος υπεύθυνο για τον προϋπολογισμό ενός οργανισμού, πρέπει να αναπτύξετε τις απαραίτητες ικανότητες που θα συμβάλλουν στην πιο γρήγορη επίτευξη πωλήσεων.
Το βιβλίο αυτό βοηθά να αξιολογήσετε τις υφιστάμενες σας ικανότητες στις πωλήσεις και ακολούθως σας καθοδηγεί σε κάθε διάσταση της διαδικασίας πώλησης, από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους έναρξης στους καλύτερους τρόπους ικανοποίησης των πελατών σας και στην διαχείριση μιας ομάδας πωλήσεων. Σας οδηγεί από την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία με ένα καινούριο πιθανό πελάτη και το σχεδιασμό της εκστρατείας πώλησης σας στην επίτευξη μιας πώλησης και στην τήρηση των υποσχέσεων σας. Επίσης, αναφέρεται στο χειρισμό των κύριων/μεγαλυτέρων σας λογαριασμών –των πιο σημαντικών σας πελατών, που συνήθως παρέχουν μέχρι και το 80% των συνολικών εσόδων ενός οργανισμού– και περιγράφει το σχεδιασμό και την οργάνωση τέτοιων λογαριασμών ούτως ώστε να διασφαλίζεται η αφοσίωση των πελατών και η συνεχής ροή αναμενόμενων, επικερδών πωλήσεων.
Το βιβλίο αυτό βοηθά να αξιολογήσετε τις υφιστάμενες σας ικανότητες στις πωλήσεις και ακολούθως σας καθοδηγεί σε κάθε διάσταση της διαδικασίας πώλησης, από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους έναρξης στους καλύτερους τρόπους ικανοποίησης των πελατών σας και στην διαχείριση μιας ομάδας πωλήσεων. Σας οδηγεί από την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία με ένα καινούριο πιθανό πελάτη και το σχεδιασμό της εκστρατείας πώλησης σας στην επίτευξη μιας πώλησης και στην τήρηση των υποσχέσεων σας. Επίσης, αναφέρεται στο χειρισμό των κύριων/μεγαλυτέρων σας λογαριασμών –των πιο σημαντικών σας πελατών, που συνήθως παρέχουν μέχρι και το 80% των συνολικών εσόδων ενός οργανισμού– και περιγράφει το σχεδιασμό και την οργάνωση τέτοιων λογαριασμών ούτως ώστε να διασφαλίζεται η αφοσίωση των πελατών και η συνεχής ροή αναμενόμενων, επικερδών πωλήσεων.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις