0
Your Καλαθι
Ο γραπτός λόγος σε κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια
Κειμενικές πρακτικές και διαδικασίες μάθησης
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Alina Spinillo, Chris Pratt, Sigmund Ongstad, Linda Allal, Lucie Mottier Lopez, Katia Lehraus, Alexia Forget, Τριανταφυλλιά Κωστούλη, Debra Myhill, Christiane Donahue, Shoshana Folman, Ulla Connor, Orna Ferenz, Carole H. McAllister, Linda Adler - Kassner, Heidi Estrem
ω
Περιέχονται τα κείμενα:
- Τριανταφυλλιά Κωστούλη, "Εισαγωγή: Η οικοδόμηση κοινωνικών νοημάτων μέσα σε πλαίσια επικοινωνίας
- Alina Spinillo και Chris Pratt, "Κοινωνικοπολιτισμικές διαφορές στη γνώση των παιδιών για τα κειμενικά είδη"
- Sigmund Ongstad, "Κοινωνικοποίηση στη θεσμοθετημένη παραγωγή γραπτού λόγου"
- Linda Allal, Lucie Mottier Lopez, Katia Lehraus και Alexia Forget, "Διεπιδράσεις στην ολομέλεια της τάξης και μεταξύ συμμαθητών/τριών σε μια δραστηριότητα παραγωγής γραπτού λόγου και αναθεώρησης"
- Τριανταφυλλιά Κωστούλη, "Συνοικοδόμηση πλαισίων γύρω από το γραπτό λόγο μέσα στη σχολική τάξη"
- Debra Myhill, "Προϋπάρχουσα γνώση και (ανα)παραγωγή κειμενικών ειδών στο σχολικό πλαίσιο"
- Christiane Donahue, "Ο γραπτός λόγος των μαθητών/τριών ως διαπραγμάτευση"
- Shoshana Folman και Ulla Connor, "Σύνθεση γραπτού λόγου βάσει πηγών σε δυο πολιτισμικά πλαίσια"
- Orna Ferenz, "Χρήση της πρώτης και της δεύτερης γλώσσας κατά τις διαδικασίες σχεδιασμού ενός κειμένου"
- Carole H. McAllister, "Ομάδες συνεργασίας για την παραγωγή γραπτού λόγου στο κολέγιο"
- Linda Adler-Kassner και Heidi Estrem, "Πηγαίνοντας πέρα από την τάξη παραγωγής γραπτού λόγου"
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις