0
Your Καλαθι
Η εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής και η ακαδημαϊκή ελευθερία
Έκπτωση
15%
15%
Περιγραφή
Η ανάπτυξη των μεταπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα ανάγκασε τον Έλληνα νομοθέτη στη θεσμοθέτηση πλαισίου, με σκοπό στη ρύθμιση της διαδικασίας ένταξης των μεταπτυχιακών φοιτητών και την οργάνωση των σπουδών τους. Οι πολλές (όχι πάντα επιτυχείς) προσπάθειες εκσυγχρονισμού των πανεπιστημιακών δομών και οι πρακτικές που ακολούθησε η Διοίκηση, οδήγησαν σε δικαστικούς ελέγχους που ερμηνεύουν το νομοθετικό πλαίσιο.
Η μελέτη στοχεύει την ερμηνευτική προσέγγιση αυτού του νομοθετικού πλαισίου, στο τμήμα του που αφορά τον δεύτερο κύκλο των μεταπτυχιακών σπουδών και οδηγεί στην απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος. Η παρουσίαση της σχετικής νομολογίας του Συμβουλίου της Επικρατείας και η έρευνα της συμφωνίας του νόμου και της διοικητικής πρακτικής με την κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα ακαδημαϊκή ελευθερία αποτελούν τη συμβολή της μελέτης στη διαπραγμάτευση του θέματος. Υπό το δεδομένο, τέλος της νομοθετικής πρωτοβουλίας για την μεταρρύθμιση του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου, η μελέτη εμφανίζεται ιδιαίτερα χρήσιμη.
Η μελέτη στοχεύει την ερμηνευτική προσέγγιση αυτού του νομοθετικού πλαισίου, στο τμήμα του που αφορά τον δεύτερο κύκλο των μεταπτυχιακών σπουδών και οδηγεί στην απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος. Η παρουσίαση της σχετικής νομολογίας του Συμβουλίου της Επικρατείας και η έρευνα της συμφωνίας του νόμου και της διοικητικής πρακτικής με την κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα ακαδημαϊκή ελευθερία αποτελούν τη συμβολή της μελέτης στη διαπραγμάτευση του θέματος. Υπό το δεδομένο, τέλος της νομοθετικής πρωτοβουλίας για την μεταρρύθμιση του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου, η μελέτη εμφανίζεται ιδιαίτερα χρήσιμη.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις