0
Your Καλαθι
Ερμηνευτική προσέγγιση στον 15ο Κανόνα της Πρωτοδεύτερας Συνόδου
Έκπτωση
20%
20%
Περιγραφή
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Οι ορθόδοξες εκκλησίες δεν είναι αιρετικές 11
Τα ζηλωτικά παλαιοημερολογιτικά
η αντιοικουμενιστικά σχίσματα 11
Η άποψη ότι oι Ορθόδοξες Εκκλησίες
είναι πλέον αιρετικές 12
Ο αιρετικός χαρακτήρας
του Οικουμενισμού της Δύσεως 14
Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες
δεν είναι αιρετικές 17
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
Οι ιεροί κανόνες δεν επιβάλλουν την διακοπή της κοινωνίας για λόγους πίστεως 19
1. Η παραποίηση από τους ζηλωτές
της Ιεράς Παραδόσεως
καί της Εκκλησιαστικής Ιστορίας 19
Ο Λα' αποστολικός κανών 20
Τα στουδιτικά σχίσματα 23
Η Πρωτοδευτέρα (ΑΒ') Σύνοδος
του αγίου Φωτίου (861) 25
Οι Ιεροί κανόνες δεν επιβάλλουν την διακοπή της κοινωνίας για λόγους πίστεως 27
Τελικά συμπεράσματα 30
Η θεωρία ότι η διακοπή της κοινωνίας επιτρέπεται και για μη δογματικούς λόγους 32
Το επιχείρημα για τα σχίσματα
του αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου 33
Η καταδίκη των σχισμάτων
του αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου 35
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
Η παραποίηση των ζηλωτών στην ιερά παράδοση και την εκκλησιαστική ιστορία 43
Η άρνηση της κοινωνίας των αγίων Πατέρων
με καταδικασμένους αιρετικούς 43
Οι απαράδεκτες απόψεις των ζηλωτών
για τους εντός Εκκλησίας αιρετικούς 46
Η Οικονομία των Πατέρων
έναντι των Μονοθελητών 48
Η Οικονομία των Πατέρων
έναντι των Λατίνων 51
Η διακοπή της κοινωνίας με όσους ενώνονται με καταδικασμένους αιρετικούς γίνεται χωρίς απαραίτητη συνοδική κρίση ..53
Η στάση των αγίων Πατέρων
της δεύτερης χιλιετίας 54
Οι Φιλενωτικοί και οι Λατινόφρονες
μέχρι την ένωση της Λυών (1274) 55
Ο άγιος Μάρκος
και η ένωση της Φλωρεντίας 59
Η στάση των Πατέρων στο δεύτερο μισό
της δεύτερης χιλιετίας 63
Οι ορθόδοξες εκκλησίες δεν είναι αιρετικές 11
Τα ζηλωτικά παλαιοημερολογιτικά
η αντιοικουμενιστικά σχίσματα 11
Η άποψη ότι oι Ορθόδοξες Εκκλησίες
είναι πλέον αιρετικές 12
Ο αιρετικός χαρακτήρας
του Οικουμενισμού της Δύσεως 14
Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες
δεν είναι αιρετικές 17
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
Οι ιεροί κανόνες δεν επιβάλλουν την διακοπή της κοινωνίας για λόγους πίστεως 19
1. Η παραποίηση από τους ζηλωτές
της Ιεράς Παραδόσεως
καί της Εκκλησιαστικής Ιστορίας 19
Ο Λα' αποστολικός κανών 20
Τα στουδιτικά σχίσματα 23
Η Πρωτοδευτέρα (ΑΒ') Σύνοδος
του αγίου Φωτίου (861) 25
Οι Ιεροί κανόνες δεν επιβάλλουν την διακοπή της κοινωνίας για λόγους πίστεως 27
Τελικά συμπεράσματα 30
Η θεωρία ότι η διακοπή της κοινωνίας επιτρέπεται και για μη δογματικούς λόγους 32
Το επιχείρημα για τα σχίσματα
του αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου 33
Η καταδίκη των σχισμάτων
του αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου 35
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
Η παραποίηση των ζηλωτών στην ιερά παράδοση και την εκκλησιαστική ιστορία 43
Η άρνηση της κοινωνίας των αγίων Πατέρων
με καταδικασμένους αιρετικούς 43
Οι απαράδεκτες απόψεις των ζηλωτών
για τους εντός Εκκλησίας αιρετικούς 46
Η Οικονομία των Πατέρων
έναντι των Μονοθελητών 48
Η Οικονομία των Πατέρων
έναντι των Λατίνων 51
Η διακοπή της κοινωνίας με όσους ενώνονται με καταδικασμένους αιρετικούς γίνεται χωρίς απαραίτητη συνοδική κρίση ..53
Η στάση των αγίων Πατέρων
της δεύτερης χιλιετίας 54
Οι Φιλενωτικοί και οι Λατινόφρονες
μέχρι την ένωση της Λυών (1274) 55
Ο άγιος Μάρκος
και η ένωση της Φλωρεντίας 59
Η στάση των Πατέρων στο δεύτερο μισό
της δεύτερης χιλιετίας 63
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις