0
Your Καλαθι
Θέατρο στην εκπαίδευση και αρχαία ελληνική σκέψη
Περιγραφή
Με το νέο του βιβλίο ο Σίμος Παπαδόπουλος επανέρχεται στο οικείο γι’ αυτόν πεδίο του Θεάτρου στην Εκπαίδευση, κάνοντας μια εμβύθιση στην αρχαία ελληνική σκέψη και επιχειρώντας να αναδείξει σύγχρονους τρόπους αξιοποίησής της στην εκπαίδευση, μέσα από τη μέθοδο της ‘Διερευνητικής Δραματοποίησης’ και τις θεατρικές τεχνικές της. Αξιοποιώντας στοιχεία από αυτήν, ως μέθοδο προσέγγισης και ερμηνείας, επιχειρεί να αναλύσει εμβληματικές έννοιες της αρχαίας ελληνικής σκέψης, όπως ‘δικαιοσύνη’ και ‘μέτρο’, ‘ευδαιμονία’ και ‘αρετή’, προτείνοντας κάθε φορά συγκεκριμένα θεατρικά εργαστήρια, που αντλούν τη θεματική τους από το αρχαίο δράμα (‘Ορέστεια’, ‘Πέρσες’), τη μυθολογία (Ηρακλής), την ιστοριογραφία (‘Δημηγορίες Θουκυδίδη’), τη λογοτεχνία (Ομήρου ‘Ιλιάδα’). Με παιδαγωγική ευαισθησία και επάρκεια, με θεατρολογική και φιλολογική κατάρτιση, ο συγγραφέας καταφέρνει να παρουσιάσει ένα υποδειγματικό μελέτημα θεατροπαιδαγωγικής έρευνας, χρήσιμο για κάθε παιδαγωγό, θεατρολόγο και φιλόλογο που ασχολείται, ή πρόκειται να ασχοληθεί με τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας στην εκπαίδευση, αλλά και γενικότερα με την παροχή αγωγής και παιδείας στους ανήλικους μαθητές.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις