0
Your Καλαθι
Η Ιστορική Παιδεία ως χαλινός στο λατιφούντιο
Πολιτικά Χριστιανικά Θέματα
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Η Ιστορική Παιδεία ως χαλινός στο λατιφούντιο.
Πολιτικά Χριστιανικά Θέματα
Η ασφάλεια σε όλους τους τομείς της ζωής μας είναι σημαντικός παράγοντας για την μη τυχαία επιβίωσή μας. Η φρόνηση και η περίσκεψη είναι χρήσιμες μόνον με την ανάλογη ειδική γνώση. Παραβλέπω ότι ο υπήκοος ρωμιός είναι ειδικός σε όλα μέσω της «ενημέρωσης».
Η Ιστορική Παιδεία είναι το σημαντικό εργαλείο για την ορθή επιβίωση. Επειδή όμως αυτό δεν υπάρχει, ο βίος γίνεται αβίωτος στο διατηρούμενο λατιφούντιο στο οποίο οι υπήκοοι έχουν κατά νου ότι ξαναγεννιέται από τις στάχτες … και τραβά προς την δόξα… και άλλες ακρισίες οι οποίες δημιουργούν όλες τις προϋποθέσεις για μη ασφαλές αλλά και βδελυρό περιβάλλον.
Βέβαια σε προτεκτοράτο δεν μπορεί να υπάρχει ασφάλεια, αλλά χωρίς χαλινό και με την παρούσα γνώση υπάρχει ασφάλεια νοητική, αν δεν είναι αποδεκτό το σάγμα.
Το παρόν Ιστορικό Εργαλείο ενδιαφέρει ελάχιστους πολίτες οι οποίοι είναι σε θέση να αντιληφθούν το εκ Σχολικής Παιδείας θεσμικό απολίτιστο. Φυσικά αναγνώστης μπορεί να είναι ο καθένας, αλλά με δική του ευθύνη και δεν το συνιστώ σε όσους έχουν αντίληψη περί «πατροπαράδοτης εθνικής και θρησκευτικής» Παιδείας και ειδικά σε όσους θεωρούν ότι «το κράτος είμαστε όλοι μας». (Ο Συγγραφέας).
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πρόλογος
Κεφ. Α. Διαχείριση και εποπτεία Μνήμης.
Κεφ. Β. Οιονεί Αυτοκτονία.
Κεφ. Γ. Ελληνοβουργάρικα Ιστορικά – Πολιτικά.
Κεφ. Δ. Υπόμνημα προς Χριστιανό.
Βασικές Γνώσεις περί κράτους και Μακεδονίας.
Τα συμφέροντα των Entente
Κεφ. Ε. Ο Γάλλος Κοραής και η Μακεδονία.
Κεφ. Στ. Από το «Εκκλησία και Εθνική Υποτέλεια».
Κεφ. Ζ. Από το «Ευθύμιος Πλατής συμβολή στην Υποτέλεια».
α’. Πολιτισμός, Κλήρος, Ανθρώπινα Δικαιώματα.
β’. Η προδοσία κατά των Μικρασιατών.
γ’. Ελάχιστη ενθύμηση.
Κεφ. Η. Ιθαγενείς Ανθέλληνες και Byron.
Κεφ. Θ. Ιθαγενών εκπαίδευση.
Κεφ. Ι. Γη ποιητικώς και ποιοτικώς.
Κεφ. Ια. Φύση και πολιτισμός.
1. Οικισμοί και Δασικές πυρκαγιές.
2. Αυθύπαρκτα και Παρεπόμενα.
Κεφ. Ιβ. Σκόρπιες διδαχές και νοήματα.
Σύνοψη.
Βιβλιογραφία.
Πολιτικά Χριστιανικά Θέματα
Η ασφάλεια σε όλους τους τομείς της ζωής μας είναι σημαντικός παράγοντας για την μη τυχαία επιβίωσή μας. Η φρόνηση και η περίσκεψη είναι χρήσιμες μόνον με την ανάλογη ειδική γνώση. Παραβλέπω ότι ο υπήκοος ρωμιός είναι ειδικός σε όλα μέσω της «ενημέρωσης».
Η Ιστορική Παιδεία είναι το σημαντικό εργαλείο για την ορθή επιβίωση. Επειδή όμως αυτό δεν υπάρχει, ο βίος γίνεται αβίωτος στο διατηρούμενο λατιφούντιο στο οποίο οι υπήκοοι έχουν κατά νου ότι ξαναγεννιέται από τις στάχτες … και τραβά προς την δόξα… και άλλες ακρισίες οι οποίες δημιουργούν όλες τις προϋποθέσεις για μη ασφαλές αλλά και βδελυρό περιβάλλον.
Βέβαια σε προτεκτοράτο δεν μπορεί να υπάρχει ασφάλεια, αλλά χωρίς χαλινό και με την παρούσα γνώση υπάρχει ασφάλεια νοητική, αν δεν είναι αποδεκτό το σάγμα.
Το παρόν Ιστορικό Εργαλείο ενδιαφέρει ελάχιστους πολίτες οι οποίοι είναι σε θέση να αντιληφθούν το εκ Σχολικής Παιδείας θεσμικό απολίτιστο. Φυσικά αναγνώστης μπορεί να είναι ο καθένας, αλλά με δική του ευθύνη και δεν το συνιστώ σε όσους έχουν αντίληψη περί «πατροπαράδοτης εθνικής και θρησκευτικής» Παιδείας και ειδικά σε όσους θεωρούν ότι «το κράτος είμαστε όλοι μας». (Ο Συγγραφέας).
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πρόλογος
Κεφ. Α. Διαχείριση και εποπτεία Μνήμης.
Κεφ. Β. Οιονεί Αυτοκτονία.
Κεφ. Γ. Ελληνοβουργάρικα Ιστορικά – Πολιτικά.
Κεφ. Δ. Υπόμνημα προς Χριστιανό.
Βασικές Γνώσεις περί κράτους και Μακεδονίας.
Τα συμφέροντα των Entente
Κεφ. Ε. Ο Γάλλος Κοραής και η Μακεδονία.
Κεφ. Στ. Από το «Εκκλησία και Εθνική Υποτέλεια».
Κεφ. Ζ. Από το «Ευθύμιος Πλατής συμβολή στην Υποτέλεια».
α’. Πολιτισμός, Κλήρος, Ανθρώπινα Δικαιώματα.
β’. Η προδοσία κατά των Μικρασιατών.
γ’. Ελάχιστη ενθύμηση.
Κεφ. Η. Ιθαγενείς Ανθέλληνες και Byron.
Κεφ. Θ. Ιθαγενών εκπαίδευση.
Κεφ. Ι. Γη ποιητικώς και ποιοτικώς.
Κεφ. Ια. Φύση και πολιτισμός.
1. Οικισμοί και Δασικές πυρκαγιές.
2. Αυθύπαρκτα και Παρεπόμενα.
Κεφ. Ιβ. Σκόρπιες διδαχές και νοήματα.
Σύνοψη.
Βιβλιογραφία.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις