0
Your Καλαθι
Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες
της μάθησης των φυσικών και λογικο-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο
Έκπτωση
30%
30%

Περιγραφή
Μια άκρως ενδιαφέρουσα συμβολή στον επιστημονικό διάλογο που τα τελευταία χρόνια επικεντρώνεται στη σχέση μεταξύ των γνωστικών και κοινωνικών ρυθμίσεων - έναν διάλογο με τον οποίο εισάγεται, τόσο στην ψυχολογία της ανάπτυξης και της εκπαίδευσης, όσο και στις επιστήμες της αγωγής, ο ψυχοκοινωνιολογικός προβληματισμός περί της ανθρώπινης νοημοσύνης.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις