0
Your Καλαθι
Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας
Γ έκδοση
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Θεωρώ ιδιαίτερα θετικό το γεγονός ότι έχει εξαντληθεί η πρώτη έκδοση του βιβλίου Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Ελπίζω το βιβλίο να έχει συνεισφέρει στην καθοδήγηση φοιτητών, εκπαιδευτικών, και ερευνητών σε θέματα μεθοδολογίας έρευνας. Θέλω να πιστεύω ότι η εξάντληση της πρώτης έκδοσης συμβαδίζει με μια εντονότερη εμπλοκή των εκπαιδευτικών στην έρευνα, όπως αυτή παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, και ότι αντικατοπτρίζει την ενδυνάμωση της ερευνητικής κουλτούρας στο χώρο της κυπριακής εκπαίδευσης.
Η επανέκδοση του βιβλίου δίνει την ευκαιρία αναπροσαρμογής του περιεχομένου με βάση τις αλλαγές που έχουν επέλθει στο χώρο της έρευνας ως αποτέλεσμα των νέων τεχνολογιών, καθώς και με βάση τις διαφοροποιήσεις στα τεχνικά στοιχεία της έρευνας, όπως συστήνει η Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρία (ΑΡΑ). Η παρούσα έκδοση ακολουθεί την προσέγγιση της προηγούμενης, επιχειρώντας να καταστήσει τη μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας όσο το δυνατόν πιο προσιτή στους φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, αλλά και στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι σκοπεύουν να μελετήσουν θέματα σχετικά με την έρευνα. Ο στόχος αυτός γίνεται εφικτός με την ορθολογιστική, γραμμική παρουσίαση των σταδίων διεξαγωγής της έρευνας και με τη συμπερίληψη επαρκούς αριθμού παραδειγμάτων για κάθε στάδιο. Τα διάφορα κεφάλαια δεν είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους, αλλά παρουσιάζουν λογική αλληλουχία και συνέπεια. Κάθε νέο κεφάλαιο στα προηγούμενα και όλα μαζί αποτελούν μια ολότητα, η οποία ξεκινά με τον εντοπισμό του ερευνητικού προβλήματος και τελειώνει με την αξιολόγηση της έρευνας.
Η επανέκδοση του βιβλίου δίνει την ευκαιρία αναπροσαρμογής του περιεχομένου με βάση τις αλλαγές που έχουν επέλθει στο χώρο της έρευνας ως αποτέλεσμα των νέων τεχνολογιών, καθώς και με βάση τις διαφοροποιήσεις στα τεχνικά στοιχεία της έρευνας, όπως συστήνει η Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρία (ΑΡΑ). Η παρούσα έκδοση ακολουθεί την προσέγγιση της προηγούμενης, επιχειρώντας να καταστήσει τη μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας όσο το δυνατόν πιο προσιτή στους φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, αλλά και στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι σκοπεύουν να μελετήσουν θέματα σχετικά με την έρευνα. Ο στόχος αυτός γίνεται εφικτός με την ορθολογιστική, γραμμική παρουσίαση των σταδίων διεξαγωγής της έρευνας και με τη συμπερίληψη επαρκούς αριθμού παραδειγμάτων για κάθε στάδιο. Τα διάφορα κεφάλαια δεν είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους, αλλά παρουσιάζουν λογική αλληλουχία και συνέπεια. Κάθε νέο κεφάλαιο στα προηγούμενα και όλα μαζί αποτελούν μια ολότητα, η οποία ξεκινά με τον εντοπισμό του ερευνητικού προβλήματος και τελειώνει με την αξιολόγηση της έρευνας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις