0
Your Καλαθι
Μάρκετινγκ
Όσα πρέπει να γνωρίζετε και δεν έχετε ρωτήσει
Περιγραφή
Ένα βιβλίο που δεν διδάσκει απλώς, αλλά μυεί τον διεισδυτικό αναγνώστη στον κόσμο του Μάρκετινγκ, έναν κόσμο καινούργιο και ως ένα βαθμό ανεξερεύνητο. Είναι ο κόσμος που εισχωρεί στο μυαλό µας, εγείροντας κάθε είδους επιθυμίες και υπαγορεύοντας τρόπους για την ικανοποίησή τους.
Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τους βασικούς όρους και τις αρχές του Μάρκετινγκ και παράλληλα να παρακινήσει τους αναγνώστες να γίνουν πιο ευέλικτοι και πειθαρχημένοι, ώστε να βρίσκουν απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα, όπως: Γιατί επιλέγω ένα προϊόν έναντι κάποιου άλλου;
Ποιες ανάγκες ικανοποιώ µε την απόκτησή του; Τι είναι η επικοινωνία
Μάρκετινγκ και τι το νευρομάρκετινγκ κ.ά.
Ένας πλήρης οδηγός για κάθε ενδιαφερόμενο για θέματα προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνεται για την
επιστημονική αρτιότητά του.
ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ
- Ένα πρωτότυπο σύγχρονο εγχειρίδιο.
- Εισάγει µια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση.
- Εξηγεί τη θεωρία µε παραδείγματα και εποπτικά μέσα (διαγράμματα,
πίνακες κ.λπ.).
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Δηµήτρης Πασχαλούδης είναι καθηγητής του Τμήματος Διοίκησης
Επιχειρήσεων και πρόεδρος της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Σερρών.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Σε φοιτητές, σπουδαστές και διδάσκοντες Τμημάτων Διοίκησης
Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και Επικοινωνίας.
- Σε επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.
- Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τις σύγχρονες μεθόδους επηρεασμού του καταναλωτή.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις