0
Your Καλαθι
Το Σπασμένο είναι πιο Ανθεκτικό
Στίχοι και σκέψεις για την ηλικία των ερειπίων - Δοκίμιο
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Περιεχόμενα
Σημείωση του συγγραφέα || Το Σπασμένο είναι πιο Ανθεκτικό: Στίχοι και σκέψεις για την ηλικία των ερειπίων || Ι. Η πολιτική εμπειρία || II. Η ερωτική εμπειρία || III. Η ποιητική εμπειρία || Πίνακας κυρίων ονομάτων || Ποιήματα του Γιάννη Πατίλη
Το κείμενο που ακολουθεί αποτελεί το περιεχόμενο ομιλίας που δόθηκε στο εαρινό Colloquim Νεοελληνικής Φιλολογίας του Τμήματος Βυζαντινών και Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου την Τρίτη, 22 Μαρτίου 2016, όπου προσκλήθηκα να μιλήσω για την ποίησή μου. Η αναφορά ενός ποιητή στο έργο του για ευνόητους λόγους συνιστά ταυτοχρόνως ευκαιρία και κίνδυνο. Αποδεχόμενος την ευκαιρία προσπάθησα όσο μπορούσα να μειώσω τον κίνδυνο επικεντρώνοντας τον λόγο μου στην έκθεση των προσωπικών βιωματικών ψυχοπνευματικών προϋποθέσεων της ποιητικής εργασίας μου (χρησιμοποιώντας ως παραδείγματα των προϋποθέσεων αυτών συγκεκριμένα ποιήματα), αφήνοντας την αξιολόγηση και ερμηνεία της εκεί που πραγματικά ανήκει: στη δικαιοδοσία του ακροατή και του αναγνώστη.
Σημείωση του συγγραφέα || Το Σπασμένο είναι πιο Ανθεκτικό: Στίχοι και σκέψεις για την ηλικία των ερειπίων || Ι. Η πολιτική εμπειρία || II. Η ερωτική εμπειρία || III. Η ποιητική εμπειρία || Πίνακας κυρίων ονομάτων || Ποιήματα του Γιάννη Πατίλη
Το κείμενο που ακολουθεί αποτελεί το περιεχόμενο ομιλίας που δόθηκε στο εαρινό Colloquim Νεοελληνικής Φιλολογίας του Τμήματος Βυζαντινών και Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου την Τρίτη, 22 Μαρτίου 2016, όπου προσκλήθηκα να μιλήσω για την ποίησή μου. Η αναφορά ενός ποιητή στο έργο του για ευνόητους λόγους συνιστά ταυτοχρόνως ευκαιρία και κίνδυνο. Αποδεχόμενος την ευκαιρία προσπάθησα όσο μπορούσα να μειώσω τον κίνδυνο επικεντρώνοντας τον λόγο μου στην έκθεση των προσωπικών βιωματικών ψυχοπνευματικών προϋποθέσεων της ποιητικής εργασίας μου (χρησιμοποιώντας ως παραδείγματα των προϋποθέσεων αυτών συγκεκριμένα ποιήματα), αφήνοντας την αξιολόγηση και ερμηνεία της εκεί που πραγματικά ανήκει: στη δικαιοδοσία του ακροατή και του αναγνώστη.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις