0
Your Καλαθι
Marketing
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Το βιβλίο, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ: μια Στρατηγική Προσέγγιση των διαπρεπών Καθηγητών W.D.Perreault Jr, J.P. Cannon και E.J. McCarthy, η μετάφραση του οποίου στην Ελληνική γλώσσα είναι η παρούσα έκδοση, είναι ένα από τα ευρέως χρησιμοποιούμενα επιχειρηματικά βιβλία γιατί μέσα από τις σελίδες του οι αναγνώστες, ειδικοί ή μη ειδικοί στο Μάρκετινγκ, μπορούν όχι μόνο να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ, αλλά και να τις εφαρμόσουν.
Η επιτυχία του συγκεκριμένου βιβλίου, το οποίο βρίσκεται στη 18η έκδοσή του, οφείλεται καταρχήν στο γεγονός ότι ήταν πρωτοπόρο στη χρήση της προσέγγισης των τεσσάρων "Ρ" (Προϊόν, Τιμή, Προβολή, Διάθεση) για την οργάνωση και περιγραφή της διοίκησης Μάρκετινγκ για τα εισαγωγικά μαθήματα Μάρκετινγκ καθώς ένας από τους συγγραφείς του, ο E.J. McCarthy, είναι ο «πατέρας» των τεσσάρων "Ρ". Επίσης, το συγκεκριμένο βιβλίο εστιάζει στο στρατηγικό σχεδιασμό και ενσωματώνει στα 21 κεφάλαιά του όλες τις σύγχρονες τάσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν, μεταξύ των άλλων, τις
γρήγορα μεταβαλλόμενες παγκόσμιες αγορές, την εξάπλωση της χρήσης ψηφιακών μέσων από καταναλωτές και επιχειρήσεις και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις. Τέλος, στα κεφάλαιά του ενσωματώνονται και τα ειδικά θέματα που συζητήσαμε προηγουμένως, όπως αξία πελάτη, Β2Β Μάρκετινγκ, τεχνολογία, Internet και ψηφιακός τρόπος ζωής, περιβάλλον και βιωσιμότητα κ.λπ.
Διδάσκοντας εδώ και πολλά χρόνια το μάθημα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, προλογίζω και καλωσορίζω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση την έκδοση στην Ελληνική γλώσσα του συγκεκριμένου βιβλίου.
Πιστεύω ότι η παρούσα έκδοση, που έγινε με την επιμέλεια του Ομότιμου Καθηγητή Μάρκετινγκ, κου Νικόλαου Παπαβασιλείου, έρχεται να εμπλουτίσει σημαντικά τη σχετική Ελληνική βιβλιογραφία και να συμβάλει στην εμπέδωση και εφαρμογή των βασικών αρχών του Μάρκετινγκ που τόσο ανάγκη έχει η χώρα μας στην παρούσα οικονομική συγκυρία.
Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης,
Η επιτυχία του συγκεκριμένου βιβλίου, το οποίο βρίσκεται στη 18η έκδοσή του, οφείλεται καταρχήν στο γεγονός ότι ήταν πρωτοπόρο στη χρήση της προσέγγισης των τεσσάρων "Ρ" (Προϊόν, Τιμή, Προβολή, Διάθεση) για την οργάνωση και περιγραφή της διοίκησης Μάρκετινγκ για τα εισαγωγικά μαθήματα Μάρκετινγκ καθώς ένας από τους συγγραφείς του, ο E.J. McCarthy, είναι ο «πατέρας» των τεσσάρων "Ρ". Επίσης, το συγκεκριμένο βιβλίο εστιάζει στο στρατηγικό σχεδιασμό και ενσωματώνει στα 21 κεφάλαιά του όλες τις σύγχρονες τάσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν, μεταξύ των άλλων, τις
γρήγορα μεταβαλλόμενες παγκόσμιες αγορές, την εξάπλωση της χρήσης ψηφιακών μέσων από καταναλωτές και επιχειρήσεις και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις. Τέλος, στα κεφάλαιά του ενσωματώνονται και τα ειδικά θέματα που συζητήσαμε προηγουμένως, όπως αξία πελάτη, Β2Β Μάρκετινγκ, τεχνολογία, Internet και ψηφιακός τρόπος ζωής, περιβάλλον και βιωσιμότητα κ.λπ.
Διδάσκοντας εδώ και πολλά χρόνια το μάθημα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, προλογίζω και καλωσορίζω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση την έκδοση στην Ελληνική γλώσσα του συγκεκριμένου βιβλίου.
Πιστεύω ότι η παρούσα έκδοση, που έγινε με την επιμέλεια του Ομότιμου Καθηγητή Μάρκετινγκ, κου Νικόλαου Παπαβασιλείου, έρχεται να εμπλουτίσει σημαντικά τη σχετική Ελληνική βιβλιογραφία και να συμβάλει στην εμπέδωση και εφαρμογή των βασικών αρχών του Μάρκετινγκ που τόσο ανάγκη έχει η χώρα μας στην παρούσα οικονομική συγκυρία.
Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης,
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις