0
Your Καλαθι
Χριστιανική αγωγή και σύγχρονος κόσμος
Θέματα θεωρίας και πράξης της χριστιανικής αγωγής
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Σε μια εποχή που όλα αμφισβητούνται θ’ αποτελούσε εξαίρεση αν η χριστιανική θρησκευτική αγωγή ξέφευγε απ’ αυτό τον κανόνα. Μάλιστα θα μπορούσε να λεχθεί, σχεδόν με βεβαιότητα, ότι ακριβώς σε εποχές οξείας πνευματικής και κοινωνικής κρίσης εκείνο που συμβαίνει είναι το αντίστροφο. Δηλαδή ό,τι έχει σχέση με παιδεία και θρησκεία βρίσκεται στην πρώτη θέση της αμφισβήτησης. Ένα θετικό στοιχείο που θα μπορούσε να προκύψει από ένα τέτοιο κλίμα έντονης αμφισβήτησης γύρω από θέματα παιδείας και θρησκείας είναι να επαναπροσδιοριστούν με σαφήνεια οι αρχές, ο σκοπός και γενικά η θέση και η λειτουργία της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής στο σύγχρονο και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο.
Στις μελέτες που συγκεντρώνονται σ’ αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας τους καταπιάνεται με την ανάλυση βασικών εννοιών και θεμάτων που σχετίζονται άμεσα με τη θέση και τη λειτουργία της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Η ανάλυση βασίζεται σε δεδομένα, τα οποία αντλούνται από το θεολογικό, φιλοσοφικό, παιδαγωγικό, ψυχολογικό και κοινωνιολογικό χώρο. Η διεξοδική ανάλυση των εννοιών της παιδείας/μόρφωσης, του δογματικού διαποτισμού, κ.ά., σε συνδυασμό με επικρατούσες θεολογικές και παιδαγωγικές τάσεις, είναι θέματα που εξετάζονται στο Α’ Μέρος αυτού του βιβλίου. Στο ίδιο μέρος συζητείται το θέμα των σχέσεων χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής και ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.
Στο Β’ Μέρος του βιβλίου εξετάζονται και συζητούνται θέματα, τα οποία αφορούν στη θέση της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής στα αναλυτικά προγράμματα της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον εξετάζεται το ιστορικό, θεολογικό, παιδαγωγικό και κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο η διδακτική διαδικασία της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής επιτελείται. Η ανάλυση των συζητουμένων θεμάτων ακολουθείται πάντοτε από ανάλογες προτάσεις, οι οποίες φανερώνουν τη διακαή επιθυμία του συγγραφέα για τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής στον τόπο μας.
Στις μελέτες που συγκεντρώνονται σ’ αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας τους καταπιάνεται με την ανάλυση βασικών εννοιών και θεμάτων που σχετίζονται άμεσα με τη θέση και τη λειτουργία της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Η ανάλυση βασίζεται σε δεδομένα, τα οποία αντλούνται από το θεολογικό, φιλοσοφικό, παιδαγωγικό, ψυχολογικό και κοινωνιολογικό χώρο. Η διεξοδική ανάλυση των εννοιών της παιδείας/μόρφωσης, του δογματικού διαποτισμού, κ.ά., σε συνδυασμό με επικρατούσες θεολογικές και παιδαγωγικές τάσεις, είναι θέματα που εξετάζονται στο Α’ Μέρος αυτού του βιβλίου. Στο ίδιο μέρος συζητείται το θέμα των σχέσεων χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής και ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.
Στο Β’ Μέρος του βιβλίου εξετάζονται και συζητούνται θέματα, τα οποία αφορούν στη θέση της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής στα αναλυτικά προγράμματα της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον εξετάζεται το ιστορικό, θεολογικό, παιδαγωγικό και κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο η διδακτική διαδικασία της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής επιτελείται. Η ανάλυση των συζητουμένων θεμάτων ακολουθείται πάντοτε από ανάλογες προτάσεις, οι οποίες φανερώνουν τη διακαή επιθυμία του συγγραφέα για τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της χριστιανικής θρησκευτικής αγωγής στον τόπο μας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις