0
Your Καλαθι
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαμόρφωση στρατηγικής
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Στόχος του βιβλίου αυτού είναι να δώσει τη δυνατότητα στους διευθύνοντες συμβούλους, τα στελέχη και τους διευθυντές, να κατανοήσουν τις ανταγωνιστικές ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσα στα πλαίσια του επιχειρησιακού τους ανταγωνισμού.
Μέσα από τις μεθοδολογίες που παρουσιάζονται, να δώσει τη δυνατότητα στα στελέχη να λάβουν αποτελεσματικά μέτρα για την ανάπτυξη μιας ισχυρής, μοναδικής και αποτελεσματικής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις τους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Διαμόρφωση μιας στρατηγικής Internet σε έναν δικτυωμένο κόσμο.
2. Δημιουργία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου.
3. Θέματα ιδιοκτησίας.
4. Κυριαρχία στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου διαμέσου της τεχνο-
λογίας.
5. Εστίαση στην αγορά: Στρατηγικές τομέων κατά την τμηματοποίηση
των αγορών.
6. Κυριαρχία στην εξυπηρέτηση - Προσθέτοντας αξία για τον πελάτη σε
κάθε σημείο της επικοινωνίας.
7. Ηλεκτρονικό εμπορικό σήμα - Η εμφάνιση νέων, διεθνών εμπορικών
σημάτων.
8. Αναδίπλωση στρατηγικής Internet.
9. Αποτελεσματικότητα στρατηγικής Internet - Η προσέγγιση της καρ-
τέλας αξιολόγησης.
10. Το μέλλον - Ζητήματα που θα επηρεάσουν την διαμόρφωση της
στρατηγικής.
11. Συζητήσεις με στελέχη.
A. Υπουργείο Εμπορίου Ηνωμένων Πολιτειών
B. Τεχνολογία της IBM όπως περιγράφηκε στην Περίπτωση της Charles
Schwab.
Μέσα από τις μεθοδολογίες που παρουσιάζονται, να δώσει τη δυνατότητα στα στελέχη να λάβουν αποτελεσματικά μέτρα για την ανάπτυξη μιας ισχυρής, μοναδικής και αποτελεσματικής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις τους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
1. Διαμόρφωση μιας στρατηγικής Internet σε έναν δικτυωμένο κόσμο.
2. Δημιουργία μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου.
3. Θέματα ιδιοκτησίας.
4. Κυριαρχία στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου διαμέσου της τεχνο-
λογίας.
5. Εστίαση στην αγορά: Στρατηγικές τομέων κατά την τμηματοποίηση
των αγορών.
6. Κυριαρχία στην εξυπηρέτηση - Προσθέτοντας αξία για τον πελάτη σε
κάθε σημείο της επικοινωνίας.
7. Ηλεκτρονικό εμπορικό σήμα - Η εμφάνιση νέων, διεθνών εμπορικών
σημάτων.
8. Αναδίπλωση στρατηγικής Internet.
9. Αποτελεσματικότητα στρατηγικής Internet - Η προσέγγιση της καρ-
τέλας αξιολόγησης.
10. Το μέλλον - Ζητήματα που θα επηρεάσουν την διαμόρφωση της
στρατηγικής.
11. Συζητήσεις με στελέχη.
A. Υπουργείο Εμπορίου Ηνωμένων Πολιτειών
B. Τεχνολογία της IBM όπως περιγράφηκε στην Περίπτωση της Charles
Schwab.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις