0
Your Καλαθι
Η κοινωνία της ενημέρωσης
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ιστορική εξέλιξη των ειδήσεων στη διαδρομή της νεωτερικότητας. Αναλύονται εκτενέστερα τα χαρακτηριστικά της ενημέρωσης στις κοινωνίες των Μέσων - τα οποία δεν είναι πλέον παρατηρητές, αλλά "παίκτες" στην πολιτική και στα άλλα κοινωνικά πεδία. Μεταξύ αυτών σημαντική θέση κατέχει η αναστοχαστικότητα, ένα φαινόμενο που ενισχύεται και επεκτείνεται. Η σημαντικότερη μορφή αναστοχαστικότητας της κοινωνίας των Μέσων, η οποία εξετάζεται πιο αναλυτικά, είναι η επιστημονική παρακολούθηση (monitoring) των μέσων επικοινωνίας.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις