0
Your Καλαθι
Δυνατότητες και Όρια Μίξης των Μεθοδολογιών στην Κοινωνική, Ψυχολογική και Εκπαιδευτική Έρευνα
Έκπτωση
25%
25%
Περιγραφή
Βασικός στόχος του συλλογικού αυτού έργου αποτελεί ο κριτικός στοχασμός πάνω σε καίρια θεωρητικά, επιστημολογικά, ηθικά και κυρίως μεθοδολογικά ζητήματα που αφορούν συγκεκριμένες ποιοτικές μεθοδολογίες και μεθόδους στην κοινωνική, ψυχολογική και εκπαιδευτική έρευνα. Κύριος άξονας προβληματισμού είναι οι δυνατότητες δημιουργικού συνδυασμού, μείξης ή σύνθεσης μιας ποικιλίας μεθοδολογιών έρευνας (ποιοτικών, ποσοτικών) και κατά συνέπεια διεύρυνσης και εμπλουτισμού του ερευνητικού σχεδιασμού.
Εξετάζονται η έννοια, οι βασικές παραδοχές, οι θέσεις και οι προσεγγίσεις, καθώς και οι δυνατότητες και τα όρια αυτής της μεθοδολογικής -ερευνητικής προοπτικής μείξης. Επιχειρείται επίσης, στο πλαίσιο μείξης συγκεκριμένων μεθοδολογιών και μεθόδων, να αναδειχτούν οι σκοποί ή λογική συνδυασμού ή μείξης τους, διατυπώνοντας τους λόγους που αυτή είναι απαραίτητη.
Συγκεκριμένα, στο βιβλίο εξετάζονται: (1) οι επιστημολογικές διαστάσεις και τα «παραδείγματα» μείξης των μεθοδολογιών / μεθόδων στην κοινωνική, ψυχολογική και εκπαιδευτική έρευνα, (2) οι σχέσεις ποιοτικής και ποσοτικής μεθοδολογίας και οι εφαρμογές μεικτών μεθόδων έρευνας στην κοινωνική έρευνα, (3) τα βασικά μεθοδολογικά ζητήματα που αφορούν τη μεικτή ερευνητική μεθοδολογία/μέθοδο, τις αξίες, την υποκειμενικότητα του ερευνητή και την ερευνητική εμπειρία, (4) οι δυνατότητες και τα όρια της μείξης των μεθοδολογιών / μεθόδων στο πλαίσιο της έρευνας - δράσης, (5) η μείξη των μεθοδολογιών / μεθόδων στο πλαίσιο της ανάλυσης κειμένων και (6) οι εφαρμογές μεικτών μεθοδολογιών/μεθόδων έρευνας στο πλαίσιο της Ψυχολογίας και της Πολιτισμικής Κοινωνιολογίας.
To συλλογικό αυτό έργο μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και σε νέους ερευνητές.
Εξετάζονται η έννοια, οι βασικές παραδοχές, οι θέσεις και οι προσεγγίσεις, καθώς και οι δυνατότητες και τα όρια αυτής της μεθοδολογικής -ερευνητικής προοπτικής μείξης. Επιχειρείται επίσης, στο πλαίσιο μείξης συγκεκριμένων μεθοδολογιών και μεθόδων, να αναδειχτούν οι σκοποί ή λογική συνδυασμού ή μείξης τους, διατυπώνοντας τους λόγους που αυτή είναι απαραίτητη.
Συγκεκριμένα, στο βιβλίο εξετάζονται: (1) οι επιστημολογικές διαστάσεις και τα «παραδείγματα» μείξης των μεθοδολογιών / μεθόδων στην κοινωνική, ψυχολογική και εκπαιδευτική έρευνα, (2) οι σχέσεις ποιοτικής και ποσοτικής μεθοδολογίας και οι εφαρμογές μεικτών μεθόδων έρευνας στην κοινωνική έρευνα, (3) τα βασικά μεθοδολογικά ζητήματα που αφορούν τη μεικτή ερευνητική μεθοδολογία/μέθοδο, τις αξίες, την υποκειμενικότητα του ερευνητή και την ερευνητική εμπειρία, (4) οι δυνατότητες και τα όρια της μείξης των μεθοδολογιών / μεθόδων στο πλαίσιο της έρευνας - δράσης, (5) η μείξη των μεθοδολογιών / μεθόδων στο πλαίσιο της ανάλυσης κειμένων και (6) οι εφαρμογές μεικτών μεθοδολογιών/μεθόδων έρευνας στο πλαίσιο της Ψυχολογίας και της Πολιτισμικής Κοινωνιολογίας.
To συλλογικό αυτό έργο μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και σε νέους ερευνητές.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις