0
Your Καλαθι
Σφαλτά επροπάτου και τύφλα...
Μυητική αφήγηση και δραματική ποίηση στον Ερωτόκριτο
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό συντάχθηκε σε πρώτη γραφή κατά τους καλοκαιρινούς μήνες του 2016 σε ορεινό χωριό της Θεσσαλίας, ανάμεσα σε πολλές άλλες ασχολίες και εκκρεμότητες, χωρίς να είχε αρχικά τη στοχοθεσία να γίνει μονογραφία.
Η ιδέα μιας συστηματικής αναψηλάφησης των δραματικών και διαλογικών σκηνών του Ερωτόκριτου ξεκίνησε από μια συζήτηση με το φίλο και συνάδελφο Στέφανο Κακλαμάνη και με ενθουσίασε, γιατί η γενική απόφανση της επίδρασης του κρητικού θεάτρου στον Κορνάρο, που βρίσκει κανείς στη σχετική βιβλιογραφία, δεν με ικανοποιούσε ποτέ και θεώρησα πως απαιτεί κάποιες λεπτομερέστερες διευκρινίσεις και αποσαφηνίσεις.
Επειδή η εξοχή έχει περιορισμένη βιβλιοθήκη και το αυτοκίνητο περιορισμένη χωρητικότητα, ξεκίνησα με αλλεπάλληλες αναγνώσεις του έργου και με σημειώσεις, οι οποίες γρήγορα πήραν μεγάλη διάσταση και ξεπερνούσαν πλέον το όρια μιας απλής θεατρολογικής μελέτης, γιατί προέκυψαν και άλλα και άλλα θέματα, τα οποία εφάπτονται της θεατρολογικής θεματολογίας, ή εν μέρει μόνο ή και καθόλου.
Η ιδέα μιας συστηματικής αναψηλάφησης των δραματικών και διαλογικών σκηνών του Ερωτόκριτου ξεκίνησε από μια συζήτηση με το φίλο και συνάδελφο Στέφανο Κακλαμάνη και με ενθουσίασε, γιατί η γενική απόφανση της επίδρασης του κρητικού θεάτρου στον Κορνάρο, που βρίσκει κανείς στη σχετική βιβλιογραφία, δεν με ικανοποιούσε ποτέ και θεώρησα πως απαιτεί κάποιες λεπτομερέστερες διευκρινίσεις και αποσαφηνίσεις.
Επειδή η εξοχή έχει περιορισμένη βιβλιοθήκη και το αυτοκίνητο περιορισμένη χωρητικότητα, ξεκίνησα με αλλεπάλληλες αναγνώσεις του έργου και με σημειώσεις, οι οποίες γρήγορα πήραν μεγάλη διάσταση και ξεπερνούσαν πλέον το όρια μιας απλής θεατρολογικής μελέτης, γιατί προέκυψαν και άλλα και άλλα θέματα, τα οποία εφάπτονται της θεατρολογικής θεματολογίας, ή εν μέρει μόνο ή και καθόλου.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις