0
Your Καλαθι
Πρακτικός οδηγός για Αυτισμό
Έκπτωση
10%
10%
Περιγραφή
Η μάθηση είναι μια διαδικασία ζωής που πραγματοποιείται μέσα από αλληλεπιδράσεις του ατόμου κατά τη διάρκεια των καθημερινών συμβάντων. Στο σημερινό Γενικό Σχολείο φοιτούν και μαθητές που δυσκολεύονται στην απόκτηση κοινωνικών δεξιοτήτων και χρειάζονται σαφή, ξεκάθαρη, δομημένη διδασκαλία και παρέμβαση.
Οι μαθητές με Αναπτυξιακές Διαταραχές (αυτισμός, Σύνδρομο Asperger) και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, δεν παραπέμπονται αποκλειστικά πλέον να φοιτήσουν σε «ειδικά πλαίσια εκπαίδευσης» και κατευθύνονται στο Γενικό Σχολείο.
Ο «Πρακτικός Οδηγός για αυτισμό» απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής, Ειδικής Αγωγής και γονείς, προσδοκώντας να καλύψει ένα τεράστιο κενό που αφορά την ομαλή Ένταξη και Προσαρμογή τέτοιων μαθητών και να βελτιώσει την ποιότητα της Εκπαίδευσής τους.
Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε 2 θεματικές ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
Η ΕΝΟΤΗΤΑ 1η με θέμα «Πρακτικές Ενταξιακής Εκπαίδευσης στο Γενικό Σχολείο»
περιλαμβάνει 5 βασικούς τομείς στους οποίους προτείνονται Πρακτικές και Μέθοδοι προσαρμογής του Ελληνικού Γενικού Σχολείου στην Ενταξιακή Εκπαίδευση.
Η ΕΝΟΤΗΤΑ 2η με θέμα «Κοινωνικές Ιστορίες Ένταξης στο Σχολείο» περιλαμβάνει μια δοκιμασμένη Διδακτική Μέθοδο παρέμβασης σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στους τομείς της επικοινωνίας, ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συμπεριφοράς.
Οι μαθητές με Αναπτυξιακές Διαταραχές (αυτισμός, Σύνδρομο Asperger) και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, δεν παραπέμπονται αποκλειστικά πλέον να φοιτήσουν σε «ειδικά πλαίσια εκπαίδευσης» και κατευθύνονται στο Γενικό Σχολείο.
Ο «Πρακτικός Οδηγός για αυτισμό» απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής, Ειδικής Αγωγής και γονείς, προσδοκώντας να καλύψει ένα τεράστιο κενό που αφορά την ομαλή Ένταξη και Προσαρμογή τέτοιων μαθητών και να βελτιώσει την ποιότητα της Εκπαίδευσής τους.
Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε 2 θεματικές ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
Η ΕΝΟΤΗΤΑ 1η με θέμα «Πρακτικές Ενταξιακής Εκπαίδευσης στο Γενικό Σχολείο»
περιλαμβάνει 5 βασικούς τομείς στους οποίους προτείνονται Πρακτικές και Μέθοδοι προσαρμογής του Ελληνικού Γενικού Σχολείου στην Ενταξιακή Εκπαίδευση.
Η ΕΝΟΤΗΤΑ 2η με θέμα «Κοινωνικές Ιστορίες Ένταξης στο Σχολείο» περιλαμβάνει μια δοκιμασμένη Διδακτική Μέθοδο παρέμβασης σε μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στους τομείς της επικοινωνίας, ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και συμπεριφοράς.
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις