0
Your Καλαθι
Ο κόσμος των πολυεθνικών "εκ των έσω"
Έκπτωση
30%
30%
Περιγραφή
Κοστούμια, γραβάτες, laptop, εταιρικά αυτοκίνητα, αεροπλάνα, ταξίδια, meetings, εκπαιδεύσεις, ανακοινώσεις, εξαγορές - καλώς ήρθατε στον κόσμο των πολυεθνικών!
Πώς είναι, αλήθεια, αυτές οι εταιρείες από τα μέσα;
Είναι όντως αποτελεσματικές; Υπηρετούν τους πελάτες τους ή τους παίρνουν ομήρους; Τι σημασία έχει η πορεία της εταιρικής μετοχής; Από τι υλικό είναι φτιαγμένοι οι managers; Υπάρχει κάτι που λέγεται "εταιρική ηθική"; Πώς η πίεση για πωλήσεις αλλάζει χαρακτήρες και συμπεριφορές; Οι πολλές συσκέψεις σημαίνουν ότι υπάρχει δημοκρατία; Πώς καλλιεργείται ο εταιρικός πατριωτισμός;
Μια εικόνα γι’ αυτά και άλλα συναφή ζητήματα με βάση τις προσωπικές εμπειρίες 17 ετών.
"Το βιβλίο αυτό είναι πριν απ’ οτιδήποτε άλλο ένα γοητευτικό αφήγημα, διανθισμένο με χιούμορ και υποδόρια ειρωνεία, που θα μπορούσε να διαβαστεί, ανάλογα με το γούστο και τη ματιά τού αναγνώστη, ως ντοκουμέντο, ως ταξιδιωτικό ημερολόγιο ή ακόμη -αν θέλετε- ως εθνογραφία".
Φώτης Τερζάκης
Περιεχόμενα:
Πρόλογος, Φώτης Τερζάκης
Εισαγωγή
- Ένα σύντομο προσωπικό ιστορικό, και ένας προβληματισμός: Τι σημαίνει "πολυεθνική" εταιρεία;
- Μια ειδική κατηγορία πολυεθνικάριων: Οι πολίτες του κόσμου
- Η αποτελεσματικότητα των πολυεθνικών
- Η σχέση με τους πελάτες ως μια περίπλοκη σχέση κυριαρχίας και εξάρτησης
- Το παιχνίδι των μετοχών: Μαγειρεύοντας τα νούμερα και κάνοντας ανακοινώσεις
- Τι σε παρακινεί να δουλέψεις;
- Μη μισθολογικές παροχές (Ι): Ταξίδια σε εξωτικά μέρη
- Μη μισθολογικές παροχές (II): Τίτλοι και βραβεία
- Εταιρικές εκπαιδεύσεις
- "Think positive", ρε κακομοίρη...
- Οι managers
- Η ξεφτίλα της "Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης"
- Εταιρικός πατριωτισμός και πλύση εγκεφάλου
- Η αντιστροφή της ηθικής
- Μια ιδιαίτερη εμπειρία: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εργαζομένων
- Δύο διαφορετικές ευρωπαϊκές κουλτούρες
Επίλογος
Πώς είναι, αλήθεια, αυτές οι εταιρείες από τα μέσα;
Είναι όντως αποτελεσματικές; Υπηρετούν τους πελάτες τους ή τους παίρνουν ομήρους; Τι σημασία έχει η πορεία της εταιρικής μετοχής; Από τι υλικό είναι φτιαγμένοι οι managers; Υπάρχει κάτι που λέγεται "εταιρική ηθική"; Πώς η πίεση για πωλήσεις αλλάζει χαρακτήρες και συμπεριφορές; Οι πολλές συσκέψεις σημαίνουν ότι υπάρχει δημοκρατία; Πώς καλλιεργείται ο εταιρικός πατριωτισμός;
Μια εικόνα γι’ αυτά και άλλα συναφή ζητήματα με βάση τις προσωπικές εμπειρίες 17 ετών.
"Το βιβλίο αυτό είναι πριν απ’ οτιδήποτε άλλο ένα γοητευτικό αφήγημα, διανθισμένο με χιούμορ και υποδόρια ειρωνεία, που θα μπορούσε να διαβαστεί, ανάλογα με το γούστο και τη ματιά τού αναγνώστη, ως ντοκουμέντο, ως ταξιδιωτικό ημερολόγιο ή ακόμη -αν θέλετε- ως εθνογραφία".
Φώτης Τερζάκης
Περιεχόμενα:
Πρόλογος, Φώτης Τερζάκης
Εισαγωγή
- Ένα σύντομο προσωπικό ιστορικό, και ένας προβληματισμός: Τι σημαίνει "πολυεθνική" εταιρεία;
- Μια ειδική κατηγορία πολυεθνικάριων: Οι πολίτες του κόσμου
- Η αποτελεσματικότητα των πολυεθνικών
- Η σχέση με τους πελάτες ως μια περίπλοκη σχέση κυριαρχίας και εξάρτησης
- Το παιχνίδι των μετοχών: Μαγειρεύοντας τα νούμερα και κάνοντας ανακοινώσεις
- Τι σε παρακινεί να δουλέψεις;
- Μη μισθολογικές παροχές (Ι): Ταξίδια σε εξωτικά μέρη
- Μη μισθολογικές παροχές (II): Τίτλοι και βραβεία
- Εταιρικές εκπαιδεύσεις
- "Think positive", ρε κακομοίρη...
- Οι managers
- Η ξεφτίλα της "Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης"
- Εταιρικός πατριωτισμός και πλύση εγκεφάλου
- Η αντιστροφή της ηθικής
- Μια ιδιαίτερη εμπειρία: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εργαζομένων
- Δύο διαφορετικές ευρωπαϊκές κουλτούρες
Επίλογος
Κριτικές
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις